verdampingsbakjes....

woensdag 22 mei 2013

ja nu kan je me stom aankijken....maar díe heb ik weer gevuld hoor! De verwarming staat hier weer zó veel aan dat dat best wel weer kan! Ik hoor het mezelf zeggen...op 22 mei, en dit keer ligt het eens níet aan mij, geen gekkigheid, geen rariteit die ik klaarspeelde....nope....bloedserieus, verdampingsbakjes gevuld, check!

Ik deed de zonnedans, de zonnegroet, heb gesmeekt, gebeden en gehoopt, gezucht, en kijk naar buiten....het heeft niks geholpen.
Tja, dan rest er nog maar één ding...verwarming hoog en net doen alsof je gek bent. *hum*






bloemen dus maar....wéér...tja sorry hoor, wilde jullie ook liever zwembaden en zonnebrillen laten zien! Zonnebrand en glaasjes fris maar ja díe beelden moeten dus nog even on hold zeg maar.....tot..uhm....tot....het wél zomer wordt ;).

niks gewend, dat is het......ging vanmorgen ook met de bus ipv met de fiets....snap jij het? De hele winter ging ik op de fiets, geen centje pijn, zonder te morren, -15..fiets, sneeuwstorm....fiets....ijzel....fiets....you name it...fiets.....maar op 22 mei 2013 ging ik met de bus!!!!! ik wilde niet....te koud te nat te vanalles.....zo. Weerbarstige bui, morgen onweer?;)

liefs
Lynda
 

Leave a Comment

Mayflower zei

Met die bloemen maak je mij ook blij hoor Lynda. Vooral het boeket op de 2e foto....wat een plaatje.
Hier kwam de zon er vandaag weer even door, maar de kachel staat hier ook aan, het is even niet anders.
Straks extra genieten als de temperaturen omhoog gaan.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Lynda,
Jámmer... en dat ook voor het Pinksterweekend. Konden we maar wat afschuiven van hier want 32°C is voldoende voor mei!
Maar jullie hebben wèl mooie bloemen!
Liefs,
Mariette

Thuis bij Tjits zei

Ik vrees dat je weerbarstige bui nog erger gaat worden de komende dagen.. kouder.. regen.. brr.. maar dat levert dan wel weer mooie bloemenfoto's op:))

liefs, Tjits

Mirjam zei

Hier maakt onze houtkachel ook nog steeds zijn branduurtjes. We dachten eigenlijk dat we veel te laat in het voorjaar het ding lieten aansluiten, maar hij brandt nog bijna dagelijks...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Nicole Claudia zei

Inderdaad te blll van alles.... Ik heb zelfs koorts!! Terwijl ik verders kiplekker ben... snap jij het... ik niet!

Groetjes, Collie

Anita zei

Houd eens op jij met morgen onweer!
Dat het maar 9 graden wil worden op mijn verjaardag is al een dieptepunt #zucht
Dat wordt een warme trui met geitenwollen sokken ;-)
Maarre je hebt wel mooie blommetjes hoor hihi
Groetjezz lfs mij

Unknown zei

Erg he dat weer, je bloemen zijn wel mooi en we moeten blijven hopen op mooi weer, wie weet komt het dan ooit nog eens...ik zat vanmorgen op de fiets en had gewoon ijskoude handen..nou meid, ik ga weer lekker onder mijn fleece deken zitten want heb koude voetjes en wens je nog een fijne avond! lieve groet van linda

Madelief zei

Je hebt groot gelijk om de bakjes te vullen. Ik ga het hier ook maar doen!

Mooie je bloemen!

Fijn weekend!

Madelief x