Moederdag-newsflash

vrijdag 10 mei 2013

op instagram (hm hm...daar weer ;)) kwam ik een tijdje geleden een té leuke ansichtkaart tegen, met een leuke spreuk "I am a mom, what's your superpower". Die kaart was niet te koop geloof ik maar speciaal ontworpen voor een webwinkel. Teleurstelling dus .....maar instagram is zó handig, de ontwerpster, een andere IGer en ondergetekende kwamen aan de praat en wij gaven aan haar wel heuls lief te vinden als ze er een poster van zou maken, zeg maar....zo voor moederdag!! She did!!! (en ik zag het bericht niet eens!!! maar ik maak het hierbij goed Eefje?) En nóg leuker....je kunt ze gratis downloaden. Uitprinten, lijstje er omheen...of gewoon met maskingtape hups tegen je muur!




HIER  kun je ze downloaden dus aan de slag, want mama's vinden zelf gemaakte dingen toch het leukst? (zelf geprint...tadaaaa).
Eefje je bent een topper! Dankjeheelergwel!

liefs
Lynda 

Leave a Comment

Ilona van Vliet zei

Jaa wat een leuke posters zeg!!!

Eefje zei

Ha Lynda,

Zo leuk he, de kracht van Instagram! Heel graag gedaan en hopelijk hebben veel supermama's er plezier van!

Bedankt en lieve groet,

Eefje

Karin zei

De kracht van het www :-) Fijne moederdag.

Mayflower zei

Ohhh....wat leuk is dat, die eerste ga ik zeker uitprinten.
Lynda en Eefie bedankt hiervoor.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Helemaal top zijn ze! Die ga ik zeker uitprinten! Bedankt dames!

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Super leuk dank je wel!

Judith zei

Ik zag m al op je instagram voorbij komen maar via je blog toch leuk 'hetverhaal' erachter te lezen!

Fijn weekend en CU on insta :)))

Carla zei

Die zijn leuk!!
Nu zie ik die nog niet bij mijn moeder(80 jaar) aan de wand hangen, maar leuk zijn ze zeker!!

lieve groetjes Carla.