Paastak 2013

maandag 25 maart 2013

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Paastak 2013!
Ik had jullie al verteld dat ik een soort van hooked ben aan het vouwen van deze "diamanten". Na heel wat proefversies(er zijn zoveel leuke papierkes om dat mee te doen) heb ik afgelopen zondagochtend gevouwen als een malle, dit keer met kleurkaarten van K.arwei!  

Kwam ik gisteren ook nog een "vouwplan"tegen van een lamp, dus het zou zómaar kunnen zijn dat......

Nog iemand de arctische weersomstandigheden op de fiets mogen ervaren deze ochtend?  Elk nadeel "hep zun voordeel"...het is de goedkoopste botoxbehandeling ever...je voorhoofd bevroor binnen notime!
Letterlijk en figuurlijk fris en fruitig en het liedje forever young fluitend de dag door! ;)

liefs
Lynda 

Leave a Comment

Anna Marie zei

Of gezandstraald op je werk komen. Wel goed voor je huid, gezonde Hollandse blosjes. Erg leuk hoor je [paastak.

Indruk zei

Wat leuk zo die paastak! lijkt me nog niet zo eenvoudig om dat te vouwen, lieve groet Pascale

Madelief zei

Het ziet er leuk uit Linda! Wat een goed idee.

Fijne week,

Madelief x

Els zei

Geslaagd!

Fijne avond
Liefs Els

elv's zei

Ik ben niet zo van de paastakken maar deze is echt superleuk!!! Geweldig deze vouwkunst en supervrolijk ;-))) geniet er van!

It's me zei

Wat een gezellige tak...leuk gedaan hoor...liefssss....van mij...xxx..

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Je tak is geweldig met al die mooie diamanten erin...
Maar bij deze temperaturen op de fiets naar je werk lijkt me toch veel minder leuk...
Ik hoop maar dat de temperaturen snel wat leefbaarder worden...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Nicole Claudia zei

Leuk die tak! En die ervaring op de fiets heb ik, de mazzelaar, vandaag niet. Rem had tijd over, dat heb ik dan weer niet hè, en ging Bridget naar school brengen.

Groetjes, Collie

Marit zei

Supermooi Lynda! Je brengt me op ideeën met dat vouwen! En om vaker de fiets te pakken met de kou (tsja, pas 34 jaar geworden, dus dan is zo'n natuurlijke botox wel wat..;-)

MARTINE'S BLOG zei

Zo leuk gedaan! En het is echt niet zomaar een beetje vouwen. Knap gedaan!
Lieve grappige Lynda, hele fijn paasweekend! X