not my week...of toch?

vrijdag 22 maart 2013

subtitel mag zijn: ik ben er klaar voor en mee!!!
Dus....stop de persen....zelfs een Lynda zegt nee dank u tegen meer sneeuw!

hoef niks uit te leggen toch? We laten het rusten:).
Afgelopen zondag frotten we al wat vroege voorjaarsbloeiers in wat potten, verplaatsten we al wat vaste planten in de tuin, kocht ik al wat zaad in voorbereiding op het Weelderige Walhalla in mn achtertuin, kocht ik zelfs een frambozenstruik in afwachting van heerlijke toetjes en fruitsalades met frambozen......klinkt goed toch? Klein detail, de grond is te koud voor mn zaadjes en de struik staat ook nog onder het afdak...

Een hartverwarmend begin van de week met een cadeautje op de mat op(ik dacht maandag)

Een dochter die diezelfde middag gewoon al haar sleutels verloor, en dus niet aan jas en fiets meer kon op school....zal het héél kort houden...de mensen die mij volgen op Fb hebben het hele verhaal kunnen volgen ;)....het kwam uiteindelijk goed! Er gingen wat uurtjes overheen maar het kwám goed.....dat telt! Diezelfde dochter besloot op dinsdagavond vlak voor bedtijd eens iets aan haar "toilet" te doen en uhm....heeft nu aan elke kant nog maar 1cm wenkbrauw.......ook dat kwam uiteindelijk goed...niet dat ze weer wenkbrauwen heeft maar een beetje wenkbrauwpoeder en een stoïcijns gezicht en geen haan die daar meer naar kraait. WIJZE les voor betreffende dochter, dat dan weer wel.
De woensdag bracht me het uiterlijk zoals op bovenste foto, en het duurde ook weer úren voordat ik weer enigszins op temperatuur was  eenmaal thuis......maar......jawel....ook dát kwam goed! Kan er toch niks meer misgaan deze week he, ik bleef binnen en deed eens gek.......héél gek...


ik sloeg aan het "knutselen ". Ik ontving namelijk met de post m'n sjabloon voor het vouwen van kristallen...besteld bij PSikhouvanjou ....beetje sceptisch begin ik met een testpapierke want mezelf kennende, heb ik daar het geduld niet voor en eindigt het frotje bij het oud papier. Inmiddels liggen er hier een stuk of 12 van die dingen, gemaakt van al wat ik aan leuk papier voorhanden had...zelfs de wikkel van de chocola is gerecycled! Er ligt nog een stapeltje leuke papierkes op tafel....er is dus nog geen einde in zicht....elke leuke bladzijde in een magazine wordt eruit gescheurd en gevouwen.....wat ik met al die dingen moet is me nog niet helemaal duidelijk.....

Wat er dan wel weer gebeurde tijdens het vouwen.....*pling*....het opruimen van de zolder is natuurlijk niet zonder doel he, ja doel a is een opgeruimde zolder alweer hinkstapsprongen tot het verleden zullen behoren, maar doel b..KLIK 
 En dus...omdat we toch nog lang niet klaar zijn met opruimen, er nog een kastenwand opgebouwt moet worden op zolder voordat blablabla....kocht ik wel alvast twee stoeltjes voor betreffend "project"...logisch toch?

Draaistoel Paula - kunstleer wit 
oe enne.....omdat het buiten toch te koud is om lang te vertoeven heb ik nog een leuke binnenkijker voor jullie! HIER 

Zo, had als titel misschien beter STOP...chaos kunnen kiezen, ik ga weer een week mn mond houden ;)...hebben jullie ook rust!

liefs,
Lynda 

 
 

Leave a Comment

Anoniem zei

Sodeju, best druk weekje zo voor je.
Maar niet getreurd, morgen is het weekend.

Relax dear

Groetjes Pieternel

Home and Lifestyle zei

Soms zit het mee, soms zit het tegen ;-). Gelukkig groeien de wenkbrauwen van je dochter wel weer aan. Mijn oudste heeft de tik aan haar wenkbrauwen te plukken als ze huiswerk maakt en dat doet ze nogal eens, nu in het examenjaar. Dus ik weet een beetje hoe kale wenkbrauwen er uit zien ;-).

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Indruk zei

Pittig weekje. Soms als er dan iets mis gaat gaat alles ook mis he? Nieuwe week nieuwe kansen! Die kristallen zien er leuk uit! Lieve groet Pascale

Jolanda zei

Lekker weekje! Gelukkig is het weekend, geniet ervan! Lieve groetjes

lia zei

Een weekje met van alles en nog wat.
En fijn om te horen dat jij die sneeuw zelfs zat bent.

Fijn weekend
Liefs

Plien zei

Hopelijk heb je wel kunnen genieten van de chocola. Aan de wikkel zag ik welke tijdelijke smaak het was en ik vond hem heerlijk! Die knettersuiker, frambozen en niet onbelangrijk: de witte chocola....mmmm! Fijn weekend!

Unknown zei

Jij de sneeuw zat...ga je na laten kijken whaha...
Had het sleutel verhaal idd op fb gelezen,gelukkig kwam het goed!!
En wat die wenkbrauwen betreft...misschien is ze de eerste voor een nieuwe look ;-))
Je freubeltjes....jij kan een aardig boopje vullen met de pasen hoor!!
En last but not......heel leuk!!!
En #danhebbie ze maar vast toch!!!

Liefs Car

Nicole Claudia zei

Ja, er zijn soms van die weekjes, dat je halverwege bijna denkt om onder te duiken en pas de week er na weer boven water te komen.

Mooie stoeltjes heb je gekocht.

Die zolders die je liet zien lijkt mij heerlijk, helaas heb ik twee tieners met héél veel spullen daar wonen :)

Groetjes, Collie