Tradities

vrijdag 3 april 2015

You know? Ik hartje tradities en sinds een paar jaar is er een nieuwe traditie bijgekomen. Elk jaar brengt een inmiddels 84 jarige cliënt van mij voor al haar kinderen en kleinkinderen een palmtakje mee uit de kerk.....én ook voor mij!

Samen met een doosje chocola krijg ik dat met Pasen van haar cadeau. IK vind dat lief!

Ik wens je gezellige Paasdagen!


Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Dat is inderdaad heel erg lief, maar je hebt het vast verdiend :-)!

Ik wens je een fijn paasweekend! Liefs, Ingrid

Esther zei

Wat een mooi gebaar! Fijn Pasen.

Rensina Steursma zei

Ik las het ook al op IG, echt zo lief!
Een mooi gebaar. Fijn pasen!
Groetjes, Rensina

lia zei

Ik hoop dat ze dat nog jaren mag doen...

Fijn weekend
Liefs Lia

Anneke zei

Wat lief en zo bijzonder. Maar ik zie nog maar een paar paaseitjes??????
Fijn weekend, liefs änneke

Le Style zei

Wat een mooie traditie! Lief!
Vrolijke en gezellige Paasdagen!

Liefs, Yet

Jolanda zei

Wat lief!