I love you

woensdag 15 januari 2014

mijn Lief werd 50, vorige week donderdag zag hij Abraham. Nou zijn wij niet van die hele uitbundige vierders en een pop in de tuin is een absolute no go maar het was wel een bijzondere dag. Met veel zelfgemaakte stoere slingers (geen roze) en een taart vierden wij deze mijlpaal. Natuurlijk voerde ik ook wat in mijn schild, kom op....mn Lief wordt 50, dat verdient wat speciaals.

 
ik kraste mijn liefdesverklaring niet in een boom, ik liet er een poster van maken. De proefdruk kwam precies op zijn verjaardag binnen en staat inmiddels ingelijst op de plank in de woonkamer.
 
Deze liefdesverklaring kan je natuurlijk ook aan je kind doen. Hang ´m op op de kinderkamer, oma´s onder ons......schenk ´m je kleinkind.
 
Ik heb deze poster in grotere oplage laten drukken gewoon omdat ik dat leuk vind. Spreading some Love zeg maar.
 
Omdat jullie `mijn volgers` zijn horen jullie het lekker als eerste, morgen zal de aankondiging op diverse plaatsen plaatsvinden maar dan weten jullie het lekker al.
 
Je kunt deze poster (A3) bestellen door mij te mailen. Dat is alles. Hij kost 5 euro en het verzenden kost 5,50. Je krijgt van mij een bevestigingsmail met alle betalingsgegevens en na ontvangst van de betaling komt de poster keurig in een koker naar je toe.
 
Want wees eerlijk, we DO love them so much more than just to the moon and back!!
 

 

 


Leave a Comment

Miranda zei

Nou wat superlief dit! En origineel!! Want wie wil er nou zo'n domme pop in de tuin, ik snap het niet.
Leuk bedacht Lyn, en leuk dat je de poster gaat verkopen! Hij is leuk!!

XX

Anoniem zei

Het opzetten van zo'n pop is wel echt een feestje.
Maar zo'n poster is veel orgineler! Onwijs mooi gedaan en nog gefeliciteerd met meneer!
Groetjes Heleen

It's me zei

Wat leuk Lynnn...maarre hoe groot ie de poster ???


X van mij !!

It's me zei

Oeps a3 staat erbij ....sjuchtt..!!

elv's zei

Wat ontzettend lief... en wat een geweldig leuk idee om zo'n bijzondere dag!

A fresh start of me zei

Wat een leuk idee...(de tekst is super)..
Ook zo ontzettend lief..
Groetjes Chris

Unknown zei

Wat een lief kado voor je lief. En ik vind dit origineler dan een pop.
Groetjes, Ingrid.

Corine(THUIS) zei

Nog van harte gefeliciteerd met Abraham!!

Clarieke zei

Ontzettend origineel! Ik vind de tekst heel erg mooi!
Groetjes, Clarieke

Marit zei

Mooie woorden, mooie poster! Nog gefeliciteerd met jouw lief! X

Mirjam zei

Love-ly...
Hartstikke gefeliciteerd met je man Lynda.
Lieve groet,
Mirjam

Indruk zei

Gefeliciteerd en wat een leuke poster. Die poppen...te erg, helemaal met een spandoek "5 x toeteren" en jezelf op alle lantaarnpalen tegenkomen. Pascale X

lia zei

Origineel, en nog gefeliciteerd met Abraham...

Bianca zei

Wat een leuk idee.........
Nog van harte gefeliciteerd.
Groetjes Bianca xx

Jolanda zei

MOOOOOI! En gefeliciteerd, lieve groet

Anneke zei

Gefeliciteerd met je man. Wat zal hij verrast zijn met dit originele cadeau. Wat een lief gebaar.
Liefs Anneke

Oktoberkind zei

Wat een lief kado!
Mijn man wordt dit jaar ook 50 en een pop in de tuin gaan wij ook zeker niet doen:)

Groetjes,
Lineke