zon in het Zuiden...

woensdag 22 januari 2014

jawel, na een paar enorm grijze dagen zagen wij hier in het zuiden de zon! sorry voor de noorderlingen onder ons, ik heb begrepen dat het daar nog steeds grijs is en ijzig koud. Jullie mogen van m'n bloemen meegenieten oké? Ik zag de zon en moest bloemen, zo werkt dat.


bloemen en twee schattige vetplantjes. Kleur in m'n interieur!

Fijne avond allemaal!





Leave a Comment

Rensina Steursma zei

Leuk!
Zag ook al mooie foto's op Instagram voorbij komen.
Jammer, ik hou ook van de zon maar hier in Groningen alleen maar grijs en koud. Bah!
Liefs Rensina

Anoniem zei

In het zuiden schijnt (bijna) altijd de zon.
Mooie plaatjes!!
x

Anneke zei

Als ik hier zo naar buiten kijk dan is het ook hier in het midden van het land grauw hoor. Alleen vanmorgen was er een mager zonnetje. Mooie boeketje laat je ons zien. De seringen ben ik hier nog niet tegen gekomen.
Liefs Anneke

Indruk zei

Leuk die vetplantjes, die roze is een leukerdje zeg! Pascale X

It's me zei

Kijk een post waar ik van hou....BLOEMEN !!!.....liefs van mij...x !

Bianca zei

Ik zag hem ook........moest zelfs mijn zonnebril op in de auto hihi......
Heerlijk....
Groetjes Bianca xx

Madelief zei

Een prachtig boeket Lynda! Mooie kleurtjes!

Fijne avond,

Madelief x

Jolanda zei

Wij hebben ook wat zon gehad, helaas niet de hele dag maar het was toch wel lekker.

Esther zei

Mooie kleuren!
Groetjes, Esther

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een heerlijke bloemen, die maken de dag nog vrolijker...
Hier in het westen werd het in de loop van de ochtend steeds lichter en de zon heeft ook nog een hele tijd geschenen... Voor het eerst weer sinds heel wat dagen...
Fijne dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Maartje zei

Oh heerlijk he, die zon?! Ik heb afgelopen zaterdag ook weer de kleur in huis gehaald met een flinke bos tulpen van de markt.

Zouden we de winter dit jaar overslaan denk je?

Fuchsiaantje zei

Hallo Lynda, wat een mooi boeket heb jij daar staan, dat is al een zonnetje in huis. Maar de zon zal bij ons ook wel weer komen. heb jij mijn nieuwe stukje op mijn blog al gezien? Groetjes, Riet.

THE BLACK BARN zei

MOOIE BLOEMEN EN VETPLANTJE HOOR!
LEKKER LENTE GEVOEL ZO OP JE BLOG!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Gwennie zei

Ik ruik ze bijna!