Leef het leven

maandag 20 januari 2014

inkopper zou zijn..."want het duurt maar  even". Die ga ik natuurlijk niet maken want als het aan mij ligt duurt het leven nog heel erg lang.

Naar aanleiding van mijn vorige post over de poster voor J.(dat is mijn lief;)) kreeg ik een heel leuk mailtje van Peggy van Psychologie Magazine. Zijn wees mij op twee hele leuke boeken waarin "het leven"centraal staat. Als je 50 wordt is dat natuurlijk een mijlpaal, een mooi moment op op terug te kijken maar zo zijn er natuurlijk ontelbaar veel. Momenten die je alleen weer herinnert als je bijvoorbeeld oude foto's zit te bekijken. Dat "o jaaaa" moment, of die "ach gos ja" glimlach, wie kent ze niet? Zoveel mooie momenten in ons leven die we wel diep in ons geheugen hebben maar we kunnen ze niet 1 2 3 oproepen. Dat kan wél als je al die momenten hebt vastgelegd in een boek. Psychologie Magazine ontwikkelde er twee, namelijk Boek van je Leven en voor het blad Happinez hebben ze ook zoiets ontwikkeld maar dan helemaal in stijl passend bij het magazine en dan heet het het Happinez Geluksboek. Alletwee de boeken bevatten mooie quotes, inspirerende levenslessen, dagen om nooit te vergeten en bijzondere mijlpalen. Hoe dat kan? Je maakt het helemaal zelf! Eenmaal klaar is het een heel bijzonder document, geschikt als cadeau voor bijvoorbeeld huwelijk, jubileum of gewoon een bijzondere verjaardag, zoals het zien van Abraham of Sarah.





Wil je precies weten hoe e.e.a. werkt dan klik je eenvoudig op de links die ik al voor je heb gemaakt en doe het nou want........ik mag aan één van mijn volgers één van beide boeken cadeau geven. Niet ingevuld natuurlijk, dat mag je zelf doen!
Dus wil je kans maken op Boek van je Leven of het Happinez Geluksboek dan doe je twee dingen:
1. je laat hieronder een reactie achter dat je meedoet aan de verloting
2. je vertelt op je eigen blog, facebookpagina, waar dan ook (laat me wel even weten waar ik je kan vinden zodat ik je mee kan nemen in de loting) welk boek je het leukste lijkt en waarom.

Zo simpel kan het zijn! De aktie loopt tot en met 31 januari en in het weekend van 1 en 2 februari zal ik bekend maken wie het boek binnen no time in huis mag verwachten.

Leuk? Ik vind van wel! Succes allemaal!



Leave a Comment

Suus zei

Leuke Give Away Lyn! Maar ik sla deze keer eens over!
Succes aan iedereen die meedoet!

Liefs,

Suus

Unknown zei

Hoi Lynda, wat een originele en leuke boeken. Bij het lezen over het Happinezboek dacht ik meteen; 'hè,dat is leuk voor de verjaardag van mijn vriendin die afgelopen weekend hier logeerde. Zij is fan van dat blad. En terwijl ik verder scrolde las ik dat het een give away is geworden. Dus ja, ik doe er graag aan mee.
Groetjes, Ingrid.

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat een super leuke giveaway, een bijzonder boek als hij af is zeg!

Ik doe graag mee en ga voor "Boek van je leven".
Waarom ik "Boek van je leven" zo leuk vindt, is het iets unieks en het blijft lang mooi, en het lijkt me ook erg leuk om zo'n boek te maken en oude herinneringen op te halen!
Ik zal deze link op mijn blog (www.arjavangarderen.blogspot.nl) en facebookpagina (Arja van Garderen fotografie & styling) plaatsen.

Liefs x, Arja

Arja van Garderen fotografie en styling zei

http://arjavangarderen.blogspot.nl/p/winacties-waar-ik-aan-mee-doe.html
:)

Rensina Steursma zei

Wat een geweldige Give-Away!
Ik doe zeker mee voor het boek van je leven. Deze wil ik geven aan mijn oma, voor haar verjaardag :)
Liefs, Rensina

Hier het linkje naar mijn blog:
http://theezakjes-rensina.blogspot.nl/p/give-away-tips.html

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Ik doe mee met deze leuke give-away! Mijn reactie staat op mijn blog, kopiër deze link en zie om welk boekje het gaat en waarom. http://vvestywo.blogspot.nl/p/give-
away.html Erg leuke actie!

Lieve-Groetjes, Verie

Mirjam zei

oooooooooooooooo, wat gaaf! beide boeken zijn prachtig, maar mijn voorkeur gaat uit naar het boek van mijn leven van Psychologie Magazine. Waarom? Grotendeels gevoelsmatig. Het leven bestaat niet alleen uit happiness. Ups en downs horen er nu eenmaal bij. Daar leren we van en zo worden we betere mensen. Hoop ik. :) Ik ga je give away delen op Facebook, mijn naam is Mirjam van Elst. Groetjes, fijne avond! x

Bianca zei

Prachtig idee........
Ik doe graag mee aan deze give way voor het boek van je leven......
Ik zal ook een link op mijn Facebook plaatsen.
Ben benieuwd.
Mocht ik m niet winnen, dan ga ik denk ik toch een maken.
Groetjes Bianca xxx

Anita zei

Wat een leuke give-away Lynda !!!
Je brengt me op een idee ...
Manlief ziet in maart Abraham en aangezien dit wel extra bijzonder is, is zo'n boek van je leven wel een heel passend cadeau.
Ik kan het natuurlijk niet verklappen op mijn blog :-)
maarre wel bedankt voor je tip !!!
Groetjezz lfs mij

veeeeertje zei

Dit is echt een mega leuke give-away. Het boekje van Happinez staat al even op mijn verlanglijstje... wie weet win ik het hier.
Heb wat reclame gemaakt op FB, https://www.facebook.com/pages/Veeeeertje-s/

Esther zei

Wat erg. Ik was het helemaal vergeten. Bedankt voor je reminder. Ik doe graag mee voor het geluksboek. Ik wil het aan Petra geven, mijn (oud-)collega die positiviteit een nieuwe dimensie geeft, zelfs in moeilijke tijden. Ik zet een linkje op mijn blog http://vankoos.blogspot.com
Groetjes, Esther

beieren zei

Ik heb je post gelezen weer weggedrukt en nu ga ik toch reageren :-) Ik zou heel graag meedoen in de hoop het psychologie boekje te winnen. Waarom? Omdat het voor mij een goed begin is meer over het leven van m'n moeder te weten te komen. Omdat ik het haar niet zo plompverloren durf te vragen. Omdat het met een omweg via een boekje makkelijker is. Daarom...... dus.
Groetjes Sandra