Sign of love

vrijdag 31 januari 2014

Morgen de winnaar van de give away(waar je dus vandaag nog aan mee kunt doen) dus voor nu alleen een "Gezellig Weekend". Althans....niet voordat ik jullie heb gewezen op een campagne die begin deze week van start is gegaan. Sign of Love is een campagne van Lush waarmee ze o.a. in de aanloop naar Valentijnsdag nogmaals de aandacht willen vestigen op de vrijheid van "liefhebben". De Olympische Spelen staan ook voor de deur en we weten allemaal hoe er door de Russische regering over die vrijheid denken.

Man loves man, woman loves woman, man loves woman, human loves human.

Love Triangle Ring
Op de website van Lush lees je er alles over. Het symbool, Sign of Love is een roze driehoek met de punt omhoog dus ik leende deze prachtige ring van shopruche.com.
Sign of Love, omdat je zelf mag weten aan wie je je hart geeft!
 
Gezellig weekend!
 
 

Leave a Comment

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Ik ben benieuwd..

Karlijn zei

Wat een mooie actie!

Elisabeth zei

Human loves Human ,dat zijn de Mooiste woorden !!
Fijn weekend Liefs Elisabeth

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een prachtig symbool en heel mooie woorden, voorla dat Human Loves Human... Zo mooi!
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Juist, liefhebben voor iedereen!
Ook een gezellig weekend, groetjes Ingrid.

Anneke zei

Heel mooi gezegd.
Fijn weekend,
Liefs Anneke

Esther zei

So true.
Fijn weekend,
Esther

Clarieke zei

Helemaal mee eens! Heel erg mooi!

Marjon zei


Hallo Linda, jij bent al heel lang blogger en waarom ik nog steeds geen volger van jou ben, snap ik niet. Je hebt een geweldige blog met uiteenlopende thema's en ik zag bij een reactie dat je ook uit Limburg komt en goede muziek waardeert....ik ben snel volger geworden zodat ik niets meer kan missen....fijne week en lieve groet van Marjon