Gefeliciteerd....

maandag 3 februari 2014

...met het winnen van de Give away die ik mocht houden op mijn blog. Je hebt gekozen voor het Geluksboek en je gunt het je (oud)collega Petra.....If you want to attract happy, positive things...become a happy, positive person! Work from the inside out! -Mandy Hale
Geen idee over wie ik het heb? :) Ik bedoel jóu Esther!! Je eigen blog is http://vankoos.blogspot.com. De "sponsor" heeft jou naam eruit gepikt dus jij mag mij mailen zodat ik je met haar in contact kan brengen.
 
Heb je dit keer niet gewonnen? Kijk eens naar buiten...de zon schijnt, ook een cadeautje toch? ;)
 



Leave a Comment

A fresh start of me zei

Gefeliciteerd voor de winnares enne Lynda jij voor het organiseren..
Lieve groetjes Chris

Anneke zei

Gefeliciteerd met het winnen van de mooie give away.
Liefs Anneke

Esther zei

Yes yes yes! Ik ben helemaal happy. Echt geweldig dat ik Petra dit mag geven. Ik ga je mailen.
Groetjes, Esther