Happy Valentine

vrijdag 14 februari 2014

I'm a sucker for Romance dus ik wens jullie allemaal een fijne Valentijnsdag! :)
Ook op deze vrijdag de 14e februari hebben jullie van mij een winnaar tegoed van de Winaktie met Love, Sam. Komt ie, Sam heeft gekozen en de winnaar vind je onder de KLIK :). Ben jij de winnares dan mag je me een mailtje sturen met je adres, ik zorg ervoor dat je adres bij Sam terecht komt zodat de ketting naar je kan worden opgestuurd!

 
Heb je dit keer niet gewonnen, dan heb je wél weer een link voor een leuke blog om te gaan volgen erbij, ook leuk toch? ;)
 
Heb een fijn weekend, winnares gefeliciteerd en Sam, dankjewel!
 


Leave a Comment

It's me zei

♥...Happy Valentine's Day ....♥...Love / Liefs Ria....xxx...♥♥♥ !!!

Clarieke zei

Joepie! Wat een leuke verrassing! Ik stuur je meteen een mailtje!
Liefs, Clarieke

Mirjam zei

Had deze nog helemaal gemist zeg.. Felicitaties voor Clarieke...
Lieve groet,
Mirjam