Liefdesverklaring

dinsdag 4 februari 2014

ik geloof in de liefde.....alle dagen, maar toch wil ik jullie nog even eraan herinneren dat Valentijnsdag nog maar tien dagen op zich laat wachten.

Jaja....commercie...ik hoor je.......dan geef je er toch geen op Valentijnsdag, doe je het ervoor...of erna....wat jij wil! :)

 
Maar stél dat je wél een liefdesverklaring af wilt geven op Valentijnsdag, heb ik nog steeds wat origineels. Bovenstaande poster(zonder lijst), A3 formaat op glanzend papier voor 5 euro (excl) verzenden. Ophangen en er het hele jaar aan herinnert worden dat de liefde groot is, en oneindig...en heeeeeel dichtbij! ;)
 
 
Interesse? Mail me maar, ik rol er alvast een paar op!
 
 



Leave a Comment

Mirjam zei

Ja, leuk is-ie wel natuurlijk...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Anneke zei

Ja hij is leuk . Maar wij doen niets aan die dag.
Liefs Anneke

Jolanda zei

Erg leuk Lynda, ik ga er even over denken waar ik m zou kunnen ophangen...ik geef iets leuks weg op valentijnsdag:)Lieve groetjes

Fuchsiaantje zei

Hallo Lynda, ik geef wel om valentyn maar koop nooit wat, ik maak altijd zelf iets, dat is juist zo leuk. Lieve groetjes Riet.

House of Seasons zei

Leukistiezeker!
liefs van mij.