windowshopping...

vrijdag 7 februari 2014

Het is er het weer voor toch? Met een heerlijke kop thee of koffie, de verwarming én wat kaarsjes aan, lekker wat rondstruinen op het web...deed ik ook en kwam wat leuks tegen!

 
Een tikje lente komt er al in voor toch? Ik ga nog niet vertellen waar ik was, wat ik wél kan vertellen dat ik je dát morgen kom vertellen én dat ik ook weer wat moois weg mag geven. Wachten wel waard toch? ;)
 
Heb een gezellige vrijdagavond!
 
 




Leave a Comment

Mirjam zei

Ik ben heel benieuwd Lynda, vind vooral de armband leuk!
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

femkefemke zei

Je houdt ons in spanning... ;)
Ik ben benieuwd! Dit ziet er alvast veelbelovend uit!

Groetjes,
Femke

Unknown zei

Leuke armbanden. Verder ben ik nieuwsgierig dus ik wacht wel.
Fijn weekend, groetjes Ingrid.

Rensina Steursma zei

Wat een mooie armbanden en oorbellen. Ben nu wel heel nieuwsgierig naar de webwinkel en winactie! :)
Fijn weekend, Rensina

Clarieke zei

Daar is het inderdaad echt weer voor! Ik ben benieuwd, kom gauw weer een kijkje bij je nemen :)
Fijne avond! Groetjes, Clarieke

A fresh start of me zei

Oeh spannend hoor...ziet er iig erg leuk uit..
Groetjes Chris

A fresh start of me zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anneke zei

Wat een leukerds!
Ik ben heeeel benieuwd! Happy weekend!

Colinda zei

Mooie items heb je daar gespot zeg! Zit al een mooie ketting en armband bij.

X Colinda