hart van beton

dinsdag 18 maart 2014

Geen hart van goud dit keer, of van staal, hout of een gebroken hart maar een hart van beton. Cement/beton is een populair, veelal in de interieurwereld. Ook in de sieraden is beton nu gespot, een hartje van beton...en nog leuker...zelf gemaakt!
Ik kwam 'm hier tegen, de hele werkwijze is duidelijk uitgelegd!

Concrete liefde harten vallen voor diy

Ik vind 'm stoer én lief tegelijk!


Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk idee, Lynda. Bedankt voor de tip.

Liefs, Ingrid

Indruk zei

Ik zag al eens diy voorbij komen van krukjes van beton maar dit durf ik denk ik wel aan. wat een leuk idee! Pascale X

Unknown zei

Origineel zeg zowel met als zonder iet er in verwerkt. Iets om te onthouden. Groetjes, Ingrid.

Karlijn zei

Wat leuk! Ik heb hem dit weekend zelf gemaakt en het is echt super simpel. En hij is super leuk. Echt een aanrader! Liefs

Een dotje wat zei

Wat een geweldig idee!! X Marieke

Carla zei

Heel apart...en dan bedoel ik dit keer ...(echt)Leuk!!

groetjes Carla.

Esther zei

Dat is inderdaad een lieffie.
Groetjes, Esther

Anneke zei

Leuk hoor ik zal het mijn dochter zeggen die houd hier van
Liefs annekev

Linda zei

Tof ideetje! Bedankt voor de uitleg.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat een prachtig hartje is dat, zo van dat stoere beton. Dat is ook heel leuk om iemand cadeau te doen... Hartstikke leuk gemaakt zeg... dank je voor de handleiding..
Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
Lieve groet,
Mirjam

Clarieke zei

Wat een ontzettend leuk idee! Bedankt voor het delen! Liefs, Clarieke

lia zei

Echt leuk.....

Unknown zei

Wat een tof idee!!!

Linda

Unknown zei

Wat leuk! Wie weet ga ik die wel een keer maken.
Lfs,
Karin