so far...

vrijdag 28 maart 2014

so good! Dit was mijn week, ik heb weekend dus ik kan best nu al zeggen dat het een goede week was....is! Het zonnetje van vandaag en de komende dagen vraagt om van genoten te worden....gaan we dus doen! Jullie hopelijk ook!

korte uitleg? Onze Sjors, die nadat hij mij eindelijk zo ver had dat ik hem eten gaf compleet negeerde...de bloesem in de bomen ergens onderweg, een blij bloemetje in mijn vaas, gezonde ingrediënten voor een gezonde apple crumble, ik(duhh) trots op de ca 200 deelnemers tot nu toe aan de instaswap, weer die kat...dit keer op zijn meest strategische plekje, mijn onderdanen...blij met het feit dat er L en R op de sokken staat na een laaange dag;), de zon aan het einde van de dag, en die gezonde applecrumble met griekse yoghurt als ontbijt.

Lekker weekend allemaal!


Leave a Comment

Unknown zei

Fijn dat je week zo goed was. Dat bewijzen de foto's ook wel, LEUK!
En dan nu een fijn weekend. Hopelijk wordt dat net zo goed en geniet van de zon, groetjes, Ingrid.

Mirjam zei

Zo te zien heb je echt een heel goeie week gehad.
Nu nog een heerlijk weekend er achteraan, maar dat gaat wel lukken denk ik,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Het leven is zo slecht nog niet :-)

Pippa's Hus zei

Hoi Lynda, tja dat was een beetje kippig van me. (Zag ik later ook toen ik al leuk je fotootje op mijn blog had staan enz ;-) Maar vind het leuk om je te volgen hoor!! XX Esther

Judith zei

Na zo'n goede week voor jou, moet het weekend ook wel een topper worden; aan het weer zal het iig niet liggen!

Apple crumble is hier ook een favoriet dessert... misschien ook wel lekker als ontbijt ja hihi;-)

Fijn weekend

Clarieke zei

Mooie plaatjes! Die instaswap! Love it! Heb me snel ingeschreven en kan niet wachten om te beginnen!!

lia zei

Een hele fijne week, en nu een heerlijk weekend...

Fuchsiaantje zei

Hallo Lynda, fijn dat je een goeie week heb gehad, en dat je een mooie collage heb gemaakt. ik geniet altijd weer als ik je blog bekijk. ik heb zelf ook weer een stukje op mijn blog gezet, kom je even kijken. nog een fijne dag en groetjes, Riet.

Anna Marie zei

Heerlijke week dus. En dat er nog vele meer mogen volgen.