Winnaar bekend!

vrijdag 14 maart 2014

Ik heb de post de hele week laten staan, het zou zonde zijn als de winaktie onder zou sneeuwen door nieuwe blogposten want daarvoor is het boek te leuk! Geheel buiten mij om (wil er niks mee te maken hebben ;)) heeft Marleen gegrabbeld uit alle namen van de mensen die meededen en de gelukkige winnaar van dit "happybook"is bekend.

Bijzonder Plekje Boek

Namens Marleen en mij van harte gefeliciteerd Miranda, ik weet zeker dat je wat leuks voor de meivakantie gaat vinden....en de zomervakantie...en herfstvakantie, en een lang weekend, en zomaar een dagje "spijbelen"! ;).Stuur je mij je adresgegevens?
Marleen heel erg bedankt voor het beschikbaar stellen van dit toffe boek, superaktie!

won je 'm niet? Eigenlijk is het wel een must-read, je wordt er zó vrolijk van, zelfs als je alleen de plaatjes kijkt!
Je kunt 'm zelf bestellen in de webwinkel van Marleen ( de link leads the way).
Doe jezelf een plezier, bestel dat boek!


Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Felicitaties voor Miranda! Ik ga dit boek op mijn lijstje zetten hoor, want het lijkt me echt heel leuk!
Jij en Marleen bedankt voor het organiseren van deze super leuke give-away...
Fijn weekend alvast,
Lieve groet,
Mirjam

Anneke zei

Miranda hartelijk gefeliciteerd met dit prachtige boek.
Daar ga je veel plezier aan beleven.
En Marleen lief van je deze give away te organiseren
Liefs Anneke

lia zei

Oeps, gemist....
Gefeliciteerd Miranda

Willy zei

Jammer,net te laat om mee te doen.
Miranda veel plezier met het boekje, dat er erg leuk uitziet. Groetjes,

Elly zei

Wat een mooie bladzijden op de site van Marleen, geven me een Superblij en vrolijk gevoel, ik heb het besteld, ga er binnenkort lekker van genieten!
Alvast bedankt voor de tip! : )))))

Marleen zei

Dank je wel Lynda en lieve lezers, wat een heerlijke reacties allemaal! En Lynda, wat schrijf jij fijn! Krijg er een grote glimlach van :-)

hokje zei

Ga je snel mailen...