Bijzondere Plekjes - we geven ze weg!

woensdag 5 maart 2014

"we" ja, althans.....Marleen, de schrijfster van het nieuwe boek en eigenaar van de alom bekende website Bijzonder Plekje stelt er een beschikbaar voor één van mijn lezers! WOOHOOO....zij schreef en geeft en ik geef met plezier door! Vandaar dus "we"! :).


Ik moest en zou het boek hebben en ja ik kreeg een uitnodiging voor de feestelijkheden omtrent het uitkomen van het boek maar ik zie helaas geen mogelijkheid om te gaan(geopereerde man en twee pubers thuis ivm vakantie) dus het boek ter plekke kopen was geen optie. Gelukkig was het boek al vanaf deze week in haar eigen webshop te koop en met twee klikken was het boek MINE! Vandaag kwam het en wat een fééstje! Wat je op de foto ziet is de cover, de bijbehorende kaarten, stickertjes en deurhanger. Dat hoort er dus allemaal bij als je het boek koopt! Boordevol leuke en Bijzondere Plekjes voor bijvoorbeeld een overnachting of korte vakantie. De foto's zijn prachtig, je zou ze allemaal willen bezoeken en het leest heel relaxt weg. Een beetje "vakantie" tijdens het bladeren dus. Net als haar website, als je daar eenmaal begint te lezen en te klikken zijn je piepers aangebrandt voor je het weet.

Anyway......eentje extra dus...en die is voor één van jullie! Een perfect boek om in het zonnetje te gaan zitten lezen, wie wil? Laat je reactie achter onder deze blogpost en plaats bovenstaande foto op je eigen blog. De aktie loopt tot volgende week vrijdag (14 maart), op die dag wordt de gelukkige winnaar bekend gemaakt! Nog ruim op tijd om een leuk Plekje voor je meivakantie of zomervakantie uit te zoeken!

Marleen, superleuk en bedankt voor het gesigneerde boek en heel veel succes! Op naar een tweede druk ;).

Jullie allemaal, succes!

 

Leave a Comment

Elisabeth's Way zei

Super dat je er eentje mag weggeven! Ik doe graag mee. Volgens mij is het een gezellig boek met veel mooie foto's.

Unknown zei

Gezellig, dát is het juiste woord!!

Jussi zei

Ik doe heel graag mee. Love bijzondere plekjes!

La Blomst-Living zei

Ik vond het altijd leuk om Marleens column te lezen, je kreeg gelijk zin om iets te boeken. Ik doe graag mee met deze give away; het boek ziet er aan de buitenkant zeer aanlokkelijk uit en dat zal het aan de binnenkant ook wel zijn! Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog!
Lieve groetjes, Linda

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Oja!! Leuk ik ben gek op bijzondere plekjes en zo'n boek is dan helemaal leuk!
Ik doe graag mee :).
Zal een linkje op mijn blog plaatsen.
X Arja

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Linkje is geplaatst: http://arjavangarderen.blogspot.nl/p/winacties-waar-ik-aan-mee-doe.html

Jolanda zei

Ja super leuk zo'n boek. Ideetjes opdoen en lekker wegdromen. Ze heeft of had toch ook een blog? En schreef in een blad? Ik doe mee! Ga een linkje plaatsen en beginnen met duimen:)

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Heel erg leuk, Linda. Doe graag mee, plaats je give-away ook op mijn blog.

Lieve-groetjes, Verie

BinnenPret/Christy zei

Euh, het is vandaag mijn verjaardag (5 maart) .... dit zou wel een heeeeel leuk cadeautje zijn want ik was nog niet zover om 'm te bestellen. Marleen is een topper en ik gun haar alle succes van de wereld met dit boek!

Anoniem zei

Hoi! Dat lijkt mij super leuk. Ik ben gek op bijzondere plekjes, ben benieuwd wat voor tips ze allemaal heeft.

Groetjes,

Eliza

It's me zei

Het lijkt me een leuk boek....mag ik meedoen...???...liefs Ria...x !

Maaike zei

Suuuperleuk! Ik wil m wel! Groetjes, Maaike

Karlijn zei

Oh, mag ik alsjeblieft alsjeblieft meedoen?! Ik zag het boek al voorbij komen op instagram en had meteen zoiets van: 'oh die wil ik wel heel graag hebben'. Het lijkt me heerlijk om er doorheen te bladeren en alle tips te lezen. Lekker in de zon buiten met dit boek!
Fijne avond nog, gaat het al weer iets beter met je man zijn rug?

Clarieke zei

Op de bloggerslunch kreeg ik hier een flyer van, lijkt me een heel tof boek. Hij staat op mijn verlanglijstje. Je give-away sla ik over, heb namelijk (nog niet zo lang geleden) al een hele geweldige ketting bij je gewonnen. Ik plaats wel even een linkje op mijn blog!
Groetjes, Clarieke

Marijn... zei

Wauw...wat een te gekke actie meiden... tja, ik kan dan niet anders dan een poging wagen.:)!

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd Christy!!!

Unknown zei

Jij wel ;)

Unknown zei

Vraag jij nou netjes of je mee mág doen??? T moet niet gekker worden ;p

Unknown zei

Leuk al die extra dingen bij het boek. Ik ben zeer benieuwd naar het boek...met de mooie fotos van bijzondere plekjes

Vintage Rose Brocante || Teresa Micheile Henderson zei

Wat leuk! Van de week leuke kaarten gekregen bij de Bloggers Lunch van Bijzonder Plekje! Ben super benieuwd naar het boek! ♥

Unknown zei

Mooi, leuk, gezellig, bijzonder en een heel mooi verjaardagscadeau voor iemand die op 14 maart jarig is ;-)

Dat bijzondere boekje krijgt sowieso een bijzonder plekje in mijn huis, ook als ik niet win!

Katja Volmerink - van de Riet zei

O wauw!! Ik zoek nog een 'bijzonder plekje' of 3 voor onze vakantie dit jaar. wie weet... :)). liefs Katja

Katja Volmerink - van de Riet zei

O wauw!! Ik zoek nog een 'bijzonder plekje' of 3 voor onze vakantie dit jaar. wie weet... :)). liefs Katja

Rensina Steursma zei

Oh wat ziet dat boek er leuk uit!
Heb nog geen vakantie uitgezocht dus dit boek zou zeker van pas komen.
Heb meteen een linkje op mijn blog geplaatst.
http://theezakjes-rensina.blogspot.nl/p/give-away-tips.html
Lieve groet, Rensina

Marloes zei

Hi Lynda en Marleen!

Wat een leuke actie. Zou heel graag mee willen doen als dat mag!? ;)
Volg bijzonderplekje op IG en wordt altijd zo blij van de foto's. Ben heel benieuwd naar het boek, kan niet anders dan bijzonder zijn. Enne Lynda, van jou IG foto's en berichtjes ook! ;)
Liefs Marloes

Unknown zei

Als dat mag?! Iederéén is welkom en vrij om mee te doen. Het is echt n happyread, zelfs als je alleen plaatjes zou kijken ;).
Ben blij dat ik niet hoef te kiezen, Marleen....dat mag jij volgende week doen!

ByMir zei

Via Twitter kwam ik op je leuke blog terecht. En met mijn neus in de boter, een winactie voor bijzondere plekjes.
Je hebt er én een volger én een deelnemer/kanshebber bij.
Zodra ik achter de pc zit zal ik meteen een linkje plaatsen op mijn blog www.mooisvanmadeliefste.blogspot.nl
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

ByMir zei

Via Twitter kwam ik op je leuke blog terecht. En met mijn neus in de boter, een winactie voor bijzondere plekjes.
Je hebt er én een volger én een deelnemer/kanshebber bij.
Zodra ik achter de pc zit zal ik meteen een linkje plaatsen op mijn blog www.mooisvanmadeliefste.blogspot.nl
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Fuchsiaantje zei

nou dit boek lijkt mij super mooi, ik zou het graag willen hebben, misschien helpt het mij om een beetje op te beuren nu ik niet veel kan doen met een gebroken pols en ribkneuzingen. gelukkig kan ik wel een beetje blogs bekijken, dat geeft wel afleiding. lieve groetjes, riet.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik doe graag mee hoor, een speciaal plekje om te overnachten, daar hou ik wel,van... Ik zet straks nog even een linkje op mijn blog, en ook bij dat van mijn moeder haha...
Ik wens je een heerlijke zondag,
Lieve geoet,
Mirjam

hokje zei

Dat ziet eruit als een gezellig boek om heerlijk van te genieten in het zonnetje met een kopje thee... op zoek naar een leuke bestemming voor in de meivakantie... ik doen dan ook graag mee!

Fijne dag. X

Pippa's Hus zei

Nou als je alleen de voorkant al ziet! Dat beloofd wat! Ik zet een linkje op mijn blog en ga je volgen! Oja en t'was vast al duidelijk, ik doe graag mee. groetjes Esther