Mag ik je even meenemen?

zondag 27 april 2014

Ik ben er namelijk zeker van dat je dit leuk vindt! Of het nou je interieurstijl is of niet....


Het interieur zie je hier.
En? Wat een plaatje hè?


Leave a Comment

Indruk zei

Oooooo wat mooi!!!! Meer heb je toch ook niet nodig, prachtig! Pascale X

Mirjam zei

Geen woord teveel gezegd... een absoluut plaatje!
Ik wil 'm zo wel huren voor een weekje of zo... fantastisch...
Fijne middag nog,
Lieve groet,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Helemaal leuk als vakantiehuis, staat alleen een beetje ver weg ... jammer!

Unknown zei

Mooi! Ik zou me daar wel vermaken. Wel graag met de blauwe lucht er bij.
Groetjes, Ingrid.

A fresh start of me zei

Oh wat een cutie..love it..
Groetjes Chris

Rensina Steursma zei

Oh wat een mooi plekje!!
Ga gauw bekijken hoe de caravan aan de binnenkant eruit ziet. Vast prachtig.
Lieve groet, Rensina

lia zei

Ja, dit is leuk en mooi....

Anneke zei

Volgens mij willen we dat allemaal wel

Huize Kip Kakel zei

*WOW*

Is tie te huur?

Unknown zei

O zo mooi,
En die zwarte accenten vind ik ook mooi en de keuken dat er in staat is ook super!..
Maar het leukste detail is de hond die je helpt met wassen. :))

Groetjes Jilly van Garcya's place

Esther zei

Inderdaad prachtig.
Groetjes, Esther

Carla zei

Super gaaf!!
Daar zou ik wel vakantie in willen houden hoor..ergens dicht bij het strand graag...of beter nog OP het strand...een weekje of drie....tja.......

lieve groetjes Carla.