recycle

dinsdag 22 april 2014

men neme de schattige stenen potjes van een heerlijk frisse toet, een snoeischaar en enkele minuutjes van uw tijd.


en zie hier het vrolijke resultaat :)


Men neme (uit de voorraadkast iemand anders....in dit geval "os mam") een schattig leeg glazen potje, gooi het dekseltje weg, knoop een hanger van wat touw en plant er een afgebroken stukje van een vetplantje in...

mag ook blijven toch?

Ik hou d'r van, beetje rondfrutsen en blij zijn :)

(de werkwijze voor de plantenhanger vond ik op Moodkids)

Je hoeft niet met geld te smijten om wat leuks te maken......ik broed op een stukje over "rijk en arm"...iets wat met Moody pubers nogal eens ter sprake komt. Zal het eens op blog zetten.......de volgende keer :)


 

Leave a Comment

Mirjam zei

Echt wel leuk!
Fijne avond!
Lieve groet,
Mirjam

Anneke zei

Ik vind het helemaal te gek
Liefs Anneke

Carla zei

Vrolijke bloemetjes....heerlijk die kleurtjes.
Je vetplanten creatie is ook leuk!!

fijne dag meis

Des guirlandes zei

Schattig Lynda. Ik heb die stenen yoghurtpotjes vorig jaar ook uit Frankrijk meegenomen. Ze zijn enig voor kleine boeketjes. Heerlijk, al die kleuren bij elkaar, wat kun je daar blij van worden.
Groeten,
Barry