mooie dingen komen nooit te vroeg...

woensdag 9 april 2014

Veel eerder dan normaal maar hee, met de winter die we gehad hebben is alles eerder dan normaal.

Dus hup, de fiets op(schaartje mee) en op zoek naar het Fluitekruid! Hier zijn de bermen en bosranden flink gesnoeid het afgelopen jaar dus er staat hier niet meer zoveel als voorgaande jaren maar ik vond gisteravond tijdens onze "na het eten wandelingetje"toch nog een leuk bosje. Op de foto gemend met nog wat leuks in wit waarvan ik de naam niet weet maar wel erg fotogeniek is :).

Fijne woensdag!


Leave a Comment

lia zei

Ik heb het eerste fluitenkruid ook al gezien. En jij hebt een mooi boeket samen gesteld.
Genieten.....

Unknown zei

Mooi lenteboeket! Fluitkruid komt hier ook elk voorjaar wel binnen of de buitentafel
Fijne woensdag, groetjes, Ingrid.

Zjietje zei

ziet er leuk uit Lynda. Ik ga morgen ook op pad met mn snoeischaar :))
fijne dag
grtzz Brigitte

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ohh ziet er echt super uit zeg!!

hier nog niets gezien maar zal me ogen is goed open houden van de week enne.... schaartje maar vast in me tas mocht ik wat tegen komen

gr cindy

Clarieke zei

Staat super! Ik geniet er ontzettend van dat de berm weer gevuld is met allerlei moois!

More Than Living zei

Leuk!! Ik ga ook eens kijken of ik al fluitenkruid kan vinden:)
Liefs Cindy

Anneke zei

Ja hier bij de waterkant staat het ook. En ik ga zeker ook een bos plukken. Zo leuk.
Liefs Anneke

Carla zei

Zo leuk...dat fluitekruid.
Gezellig bosje zo hoor.

lieve groetjes Carla.

Carla zei

Zo leuk...dat fluitekruid.
Gezellig bosje zo hoor.

lieve groetjes Carla.

Des guirlandes zei

Ieder jaar trap ik er weer in. Ieder jaar denk ik dat het wel zal meevallen. Dus ieder jaar staat hier een bos fluitekruid. en ieder jaar krijg ik er een felle allergische aanval van. Dus de volgende dag staat het op de tuintafel en zit ik met rode ogen, te hoesten en te proesten. Ik vind het zo mooi, fluitekruid. Jammer dat ik het niet binnen kan hebben.
Groeten,
Barry

Een dotje wat zei

Heel mooi! Krijg je helemaal een lentegevoel van :-)
Liefs Marieke

Esther zei

Wow, nu al? Ik heb nog niks gezien. Mooi hoor, je bosje.
Groetjes, Esther

Rensina Steursma zei

Prachtige bloemen!
Staat vast prachtig bij jou in huis.
Fijn weekend, Rensina