Buckle up!

zondag 14 september 2014

er is een nieuwe editie van de Instaswap gestart! Sinds gisteren is de inschrijving geopend en het aantal deelnemer loopt al aardig richting de 200! Daaraan zie je dat het tijd werd to get this show on the road again.....mensen hebben er gewoon zin in! Dus ben je niet alleen een blogger maar ook aktief op instagram, voel je vrij je aan te melden. Je leest er alles over op www.instaswap.nl


Neem vooral ook even de tijd om te scrollen, er wordt elke update wel iets uitgelegd over de swap. Ook het goede doel van dit jaar is bekend namelijk de Stichting ALS. De inkomsten uit advertenties en de winst van de speciaal voor de instaswap ontworpen poster gaat dus daarheen. Geen winst voor mij, geen eer en glorie maar gewoon even regelen dat mensen een ander een glimlach op het gezicht bezorgen een een aantal weken voorpret. Zo simpel is dat! Verbeter de wereld begin bij jezelf, dat deed ik dus ;).

de poster te bestellen via mail lyndahovens@home.nl

Bekijk ook even al die gulle sponsors die we hebben, echt vet meer dan vorige keer! Ik heb zelfs "geronseld" in eigen durp ;). Drie Mazzeltassen namens DIO Vera uit Grubbenvorst! Dat en dus heul veel meer op de website.

Creatief bezig zijn, geheimpjes bewaren, cadeautjes versturen, cadeautjes ontvangen én misschien ook nog wat gaafs winnen....je gaat toch op z'n minst even kijken zeker?!?!




Leave a Comment

A fresh start of me zei

Jaaaaaa...kijk that's we talking about....hahahaha..
Tuurlijk heb ik me weer ingeschreven want je bent heul goed bezig hahahaha enne het is gewoon erg leuk...
Hopelijk gaan we het aantal van de zomer voorbij (hoeveel inschrijvingen had je toen ook alweer?)..
De poster ziet er super uit..:)

Zo en hop,ik ga nu naar de tandarts,pfff...jippie..
Liefs Chris

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

..helaas heb ik geen instagram (en wil dit ook niet), maar vind het heel leuk om met zoiets mee te doen! Ik zal eens proberen of ik er op kan kijken zonder een account te hebben. Veel succes hoor en als je een keer een swap organiseerd onder de bloggers dan doe ik zeker mee!

Lieve-Groetjes, Verie

Inpakken en Uitdelen zei

Vorige deed ik niet mee aan de swap, maar plaatste wel een advertentie.. Toen ik al die leuke cadeautjes voorbij zag komen op Instagram baalde ik dat ik niet gewoon even leuk mee deed..

Dus ik ga ervoor, heb me aangemeld..
Joehoe

Groetjes Pieternel

Rensina Steursma zei

Echt superieur weer!
Ik kijk niet dagelijks, meer zo lees ik wekelijks even terug. Ga me straks meteen even aanmelden, alweer twee dagen vergeten te doen, oeps!
Zal het ook even delen op m'n blog en IG ;)
Liefs, Rensina