Multitasking..

woensdag 17 september 2014

met de hoofdletter M! Je zou verwachten dat een mens met dit weer gewoon lekker op z'n luie derierre in de zon zou zitten maar niks van dat alles voor mij! Eigen schuld "dikke bult"....je hebt gelijk maar het is allemaal zó leuk! Het bewijs is hierbij nogmaals geleverd, social media hóeft niet afstandelijk en onpersoonlijk te zijn. Het ligt er maar net aan hoe je het gebruikt denk ik(correct me if I'm wrong), ook daar geldt natuurlijk het inmiddels uitgekauwde advies...be you! Dat doe ik dus....soort van drukkig zijn. En dat terwijl ik IRL helemaal niet zo'n hyper tiepje ben als mijn schrijven soms doet vermoeden (geloof ik, don't correct me if I'm wrong :P). Drukkig in de vorm van op dit moment de hele organisatie van de Instaswap 2014 Falledition in goede banen leiden. Meer dan 430 mensen hebben zich inmiddels aangemeldt en ik heb net bij de drogist staan piepen dat ik 'm wel knijp als het op adressen archiveren aan gaat komen, maar ook dat komt goed! Niet nadenken, gewoon doen!

Tussen werk en geregel door genieten we natuurlijk nog steeds optimaal van dit prachtige weer. Wat een cadeautje is dat toch, de natuur is aan het veranderen onder de meest gunstige weersomstandigheden geloof ik. 



 Zonsondergang tijdens een wandeling na het eten....ik noem het maar Golden Hour want dat is toch wat het is? Puur goud!



 Tijdens het fietsen van werk naar huis is het elke keer een feestje om hier langs te fietsen. Dit is een soort welkom als je ons dorp binnenkomt. Wat zou ik hier toch eens graag binnen willen kijken ;).



 Miss Peach kwam vandaag en wat ben ik blij met haar. Is het geen schatje? Miss Peach is gehaakt door Manon, haar werk bewonder ik elke keer weer op instagram en na genoeg keren zuchten hebben we besloten te swappen. Een miniswapje tussen twee. Zij haakte voor mij Miss Peach(je moet eigenlijk Mister Pear en zijn broer Apple ook moeten zien....té schattig) en ik ga voor haar aan de slag...uhm...binnenkort zeg maar ;)...ergens tussendoor is de planning maar ik denk (Manon lees je mee?) dat het tegelijk met de instaswap zal gaan vallen, dan ben ik toch bezig zeg maar.


Ook werden vandaag de posters bezorgd! Deze poster is speciaal voor de instaswap ontworpen en te bestellen. De winst van deze posters gaat naar Stichting ALS. Mijn goede daad voor dit jaar ;).

Genoeg voor nu, er moet gewerkt worden(leve homeoffice dagen)!



Leave a Comment

Mirjam zei

Je zonsondergang is prachtig en miss peach ook... enne, het komt wel goed schatje....
Ik wens je een heel fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Anneke zei

Wat een prachtige zonsondergang en wat woon jij in een mooi dorp zeg.
Liefs Anneke

Roos zei

Wat woon jij fijn! En succes met de organistatie van Instaswap, wat een onderneming...Ik heb er superveel zin in!

A fresh start of me zei

Zo en nu even ademhalen..komt wel goed ..put je energie uit je golden hour want wauw wat is dat mooi,de zon verblinde me bijna op het scherm..
Met de adressen gaat het goed komen al snap ik wat je bedoelt,zomaar (voor nu) 430 adressen,*poink*...
Hulp zit in alle hoeken dus je weet bij wie je moet zijn hahahaha..
De posters zien er goed uit..nu de weg nog vinden naar de bestellers en dan zullen we ze haast wel op IG en internet tegenkomen denk ik..
Knuf Chris

lia zei

Jee, 430 adressen uitwisselen met een ander...
Succes, en hoop dat je genoten van het gouden uur, want het kan maar zo over zijn.

Gwennie zei

Zoek de mooiste momenten van de dag uit en geniet! :-)