creatief met bloemen en planten

vrijdag 26 september 2014

één van mijn wensen voor de website Inspiratie voor je Interieur was een bloemist die ons op regelmatig basis bij zou praten over bloemen en planten in je interieur. Over seizoens bloemen en planten, over welke soorten bij welke interieurstijl passen etc. Ik vond er een in Judith en haar eerste stukje staat vandaag online! Ze legt je heel eenvoudig uit hoe je een superleuk herfstarrangement kunt maken met rozenbottels, besjes en hortensia. 

herfststukje maken

herfst in huis

Ik ging vorige week al aan de slag om een stukje van haar na te maken.
dit maakte ik....en onderstaand haar voorbeeld...


Krijg je ook de kriebels om wat leuks voor je huis te maken, dan weet je waar je moet zijn! Hier dus.



Leave a Comment

Unknown zei

Waaw

Super mooi
Ik krijg zelf al zin om er in te vliegen

Groetjes jilly

Rensina Steursma zei

Echt prachtig!
Vond de eerste van haar ook al zo mooi.
Ga gauw eens op je andere site kijken.
Fijn weekend, Rensina

Karen zei

Prachtig, vooral die kleuren.

Fuchsiaantje zei

hallo Lynda, wat een mooie bloemstukjes heb je gemakt, vooral de kleuren erin. Ik maak ook wel eens een stukje maar zo mooi worden ze niet hoor. Een fijn weekend en groetjes van mij, Riet.

Esther zei

Wat ontzettend leuk! Kleurrijk, warm, herfstig. Ik ga straks maar even langs de bloemist.
Groetjes, Esther

Gwennie zei

Dat blad met de besjes.... mooi!!

muurteksten zei

wauw super leuk!!