de eerste herfststorm...

woensdag 22 oktober 2014

En ik was op het juiste moment op de juiste plaats!





Wat een geweld aan de Zeeuwse kust en wat is dat prachtig om eens mee te maken.

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ja, ook dat is super om van zo dichtbij eens mee te maken... prachtige foto's heb je gemaakt zeg..
Ik wens je een heel fijne dag,
liefs,
Mirjam

Anneke zei

Wat een geweldige foto's dat is zeker genieten als je daar bij mag zijn.
Liefs Anneke

Unknown zei

Wauw Lynda wat een lrachtige foto's heb je gemaakt. Vooral de eerste vind ik erg mooi!
Groetjes, Nancy

Judith zei

Super mooie foto's... een lijstje waardig!

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Prachtige foto`s,..wat een mooi gezicht zo hé?! Toch ben ik blij dat ik dan lekker binnen zit..hihi!!

Lieve-Groetjes,
Verie

lia zei

Dat voelt zo fijn, wij hebben het ook een keer gehad. We konden amper rechtop blijven staan, maar men, wat was dat mooi om te zien. Die schuimkoppen zijn echt prachtig.

Fijne dagen nog.

anneke zei

prachtige foto's!! wat een natuur geweld!

Esther zei

Wauw. Ik hoor het gebulder bijna. Schitterend.

Marjonel M zei

Geweldige foto`s.

Jolanda zei

Je foto's zijn super! Ik mocht al meegenieten op fb en ig maar nogmaals complimenten, lieve groet

Madelief zei

In het groot nog eens extra spectaculair! Prachtige foto's Lynda. Wat moet de kust met de storm van afgelopen dinsdag indrukwekkend zijn geweest.

Fijn weekend!

Madelief x

Clarieke zei

Ik ben ontzettend onder de indruk van jouw foto's! Wat is de natuur toch gaaf!

ByMir zei

Wat heb je de herfststorm geweldig mooi vastgelegd! Bewondering alom.
Fijne avond.
Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste

Een dotje wat zei

W-A-U-W!! Prachtige foto's ... Genieten!

Maartje zei

Ik was er ook, precies daar & toen. Prachtig! De lucht werd geel, roze, paars, zwart..Zo mooi :-)