vloeren...

vrijdag 10 oktober 2014

als je het dan over veel keuze hebt.....tjee....een nieuwe vloer kies je dus niet zomaar. Eer je er met z'n tweetjes uit bent(als je de input van de puubsters even negeert) wat voor soort vloer het moet worden begint een nieuwe uitdaging. In elke vloersoort is namelijk zóveel keus....en dat kiezen....*ahum*.

Was ik deze week bij de nieuwe lunchroom in ons dorp trof ik daar toch een laminaatvloer aan die er werkelijk uitzag en aanvoelde als hout. Ik ben letterlijk door de knietjes gegaan om even te voelen. Het plan is om manlief te trakteren op een kopje koffie, kan 'ie de vloer met eigen ogen aanschouwen. Benieuwd wat hij ervan vindt (zou het dit keer makkelijk gaan? )

anyway....vloerinspiratie!

Floor transition--arttebarcelona
petitepassport.com


PLAZA Interiör | Inredning, Design, Hem, Kök, & Bad | - Page 3
bron onbekend

love floor
bron onbekend

Floor stencil
bron onbekend....sorry

Emma Persson Lagerberg for Åhléns Magazine | NordicDesign
bron nordic design

Etc. etc.....Pinterest is mijn grootste vriend (en vijand...too much pretty pictures!)

Leave a Comment

Marjan zei

Ja moeilijk kiezen een nieuwe vloer. Je vervangt hem niet zo makkelijk he. Wij zijn zelf een half jaar geleden voor een pvc vloer gevallen. Daar heb je ook heel veel keus in, het oogt echt als hout. Ik ben niet over een nacht ijs gegaan, op een gegeven moment lagen er 8 stalen binnen ha ha. Succes!
Groet,
Marjan

Mirjam zei

Een echte houten vind ik heel erg mooi, maar een laminaat die oogt en voelt als echt hout, is dan toch wel een heel goede tweede...
Succes met kiezen...
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Oei, oei, oei kiezen is al zo moeilijk en dan ook nog met een vloer. Er is inderdaad zo veel keus, en het probleem is dat je niet zo snel iets anders kiest als het toch niet helemaal is zoals je je hebt voorgesteld. 5 Jaar geleden stonden wij ook voor dezelfde keus. Wij hebben toendertijd gekozen voor plavuizen met vloerverwarming. Gelukkig nooit een seconde spijt van gehad. En als je me daarvoor had verteld dat ik ooit plavuizen in mijn huis zou hebben had ik je voor gek verklaard. Haha zo zie je maar weer. Neem de tijd om de juiste keuze te maken. Groetjes, Nancy

Unknown zei

Ben benieuwd of je man een keus maakt bij de kop koffie. Bij twijfel biedt je hem maar een tweede kopje aan.
Hier ligt al jaren een eikenhouten vloer al heeft die wel verschillende tinten gehad. Maar hij bevalt nog steeds.
Een fijn weekend, groetjes Ingrid.

lia zei

Het laminaat is echt mega veranderd, en dan in de goede zin.
En Pinterest, hmmm soms zit ik er uren plaatjes te kijken.

A fresh start of me zei

Phoe I've been there..ben blij dat we hier nu een andere vloer hebben liggen sinds een jaar ..
Je plan is super...hopelijk gaat hij ook voor je op z'n knietjes hahahhaa..
Liefs Chris

Gwennie zei

De slaapkamervloer is 'mijn' vloer! Geweldig!
(en ja, Pinterest is... geweldig! Inspirerend! Jaloersmakend soms.... ;-) )

Clarieke zei

Altijd lastig! Heel veel succes met je plan, lijkt me een goede aanpak :)

houten vloeren zei

goed artikel.

Daniel zei

Ikzelf hou van donkere vloeren. Vindt het geweldig om te zien!

Maaike zei

Blijft een lastige keuze inderdaad, maar er is gelukkig genoeg inspiratie te vinden online, zo ook hier, bedankt! Zelf laten we binnenkort een pvc vloer met houtlook leggen..kan niet wachten tot het af is!