in de Flair

woensdag 29 oktober 2014

stond ik dan, voor het tijdschriftenschap in de supermarkt een fotootje te schieten van het stukje dat over de Instaswap geschreven is in de Flair van deze week! 


Het was wel al aangekondigd maar ik wist niet precies wanneer het erin zou komen. Deze week kreeg ik een tip van een instagrammer die het stukje had gespot! Kon natuurlijk niet wachten tot ik een Flair krijg toegestuurd vandaar m'n shotje in de supermarkt :D.

Ten tijde van het schrijven was de inschrijving blijkbaar nog niet gesloten want het uiteindelijke aantal ligt ergens rond de 775 .....detail ;).

Mijn naam, in een tijdschrift....pohhhhhh.......



Leave a Comment

lia zei

leuk voor je, en je doet nog steeds zelf niet mee.

Rensina Steursma zei

Echt gaaf, gefeliciteerd!
De volgende keer zeker weten het dubbele aantal aanmeldingen door dit stukje ;)
Liefs, Rensina

Een dotje wat zei

Super, Lynda! Wat een project :-) top geregeld! Xx

Marjan zei

Wat leuk!! Gefeliciteerd!

Groet
Marjan

Unknown zei

Jawel Lia, inmiddels doe ik zelf voor de tweede keer mee :D

Unknown zei

Wat tof dat het zo'n groot succes is geworden! Leuk.
Groetjes, Ingrid.

Madelief zei

Ontzettend leuk Lynda!!! Geen idee dat er zoveel mensen meededen. Echt een groot succes.

Fijn weekend!

Madelief x

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Wat geweldig Lynda!!! Het is ook een top idee en organisatie :)!!!

Me And My Dog @ Home zei

Waauw leuk! Maar het is inderdaad een top idee van je!
Komt er trouwens ook weer een blogswap dit jaar? :$ altijd zo leuk!! ;-)

Liefs Wendy

Judith zei

Een goed initiatief mag best in het zonnetje gezet worden en de bedenker ervan zeker ook! Gefeliciteerd met deze eervolle vermelding XXX

ByMir zei

Hoe gaaf! En een mooi idee.
Heb je een vreugdedansje gedaan bij het tijdschriftenschap ;)
Fijne avond.
Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste