Staycation

maandag 27 juli 2015

De eerste week zit er al weer op. We hebben al een week van onze staycation achter de rug. Dit jaar geen reis naar zonniger oorden (hallooooo regen!) maar drie weken lekker thuis. Natuurlijk doe je dan meer dan wanneer je op vakantie gaat maar ik maal er dit keer niet om. Na de zomervakantie heb ik wel (als het goed is) een zolder met 4 werkplekken!

Man wat verzamelen we veel! Echt niet normaal, met het schaamrood op de kaken bijna stuurde manlief de auto voor de zoveelste keer het terrein van de stort op. Ook de kringloopwinkel zag ons al diverse ladingen afgeven en de kledingbank "vereren" we morgen met het eerste bezoek. De dagen met regen en wind lenen zich er prima voor om even flink door te pakken op zolder. De dagen met zon moet de zolder even wachten natuurlijk. Vooralsnog gaat 'ie lekker en hebben we een kleurrijke én productieve eerste week achter de rug. Op naar week twee!


De afgelopen week in vierkantjes ziet dus zo uit. We bezochten o.a. it's Loft in Arnhem. Manlief werkt in Arnhem en moest daar ondanks zijn vakantie toch nog even zijn. Dudok, Dille & Kamille en Sissy Boy Homeland waren natuurlijk door mij ook strak ingepland! ;)
Daar waar mogelijk liepen we of fietsten we een rondje door ons dorp, maakte ik lekkere zomerse sapjes en gingen we naar IKEA voor een ladenkast voor M1...en kwam er ook een spiegel voor de hal mee naar huis! Spiegel Stockholm van IKEA is een joekel! De onderrand is dieper dan de bovenrand maar dat is op mijn foto helaas niet te zien!

Benieuwd waar deze week ons weer allemaal brengt!

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je in Arnhem bent gaan shoppen! Daar kom ik ook graag en hoewel de stijl bij Loft anders is dan bij mij thuis, ga ik daar altijd even naar binnen. Word er telkens weer vrolijk van. Deze week is het nog doorbijten wat de zomer betreft maar vanaf vrijdag kun je je verheugen op een zonnige laatste vakantieweek.

Fijne dagen!

Liefs, Ingrid

Rensina Steursma zei

Wat had je een leuke week. Natuurlijk volgde ik je al op IG, maar hier met een aanvullend tekstje is ook hartstikke leuk. Ben benieuwd hoe je werkplekken gaan worden, vast mooi!
Nog een fijne vakantie
Groetjes, Rensina

A fresh start of me zei

Wat leuk zeg..Arnhem..
Dat is hier niet eens zo ver vandaan..
Hier binnenkort ook een zolder opruiming,ben er nu al huiverig voor..
Pff wat een troep in 10 jaar..
Groetjes Chris