Blogfeestje - een leuke samenwerking

vrijdag 21 augustus 2015

Nog precies twéé weken, dan vier ik een blogfeestje. Niet hier want dat deed ik eerder dit jaar al, en ook niet geheel geruisloos. Ik vierde toen mijn 1000e blogpost. Waar vier ik dan wat over twee weken? Ik vier mijn 200e blog voor ShowHome.nl. Ook daar klets ik mijn ruimte wekelijks alweer een tijdje vol. Als we even een snelle berekening maken, op 2 oktober 2011 ging daar mijn allereerste blog online en man wat is er veel veranderd ( en gezegd). Misschien heb je het gevolgd, misschien ook niet....even goede vrienden ;).

Voor mijn "200e" leek het me dus weer leuk er een feestelijk tintje aan te geven. Ik vond een superleuke en toepasselijke (wonen) partner die daar wel oren naar had. Ik zal op 4 september alle details natuurlijk pas loslaten maar een sneak-peek is altijd leuk toch? Hij is niet zo héél moeilijk te herkennen, het wordt zoals je ziet een "Limburgs feestje". (oké, een duwtje in de goede richting dan....)


Ben je erbij de 4e september? Ik denk dat we iets heel tofs hebben voor álle interieurstijlen! 

TIKTAK!

Leave a Comment

lia zei

Je weet dat ik jou al volg zolang je in de blogwereld gearriveerd bent.
En ook op show home volg ik je graag.
Op 4 September kom ik terug van een weekje Engeland, dus ik probeer meteen te kijken.

Rensina Steursma zei

Oh wat leuk!
Ben benieuwd waar je mee komt :)