Vloerkleed in je tuin

dinsdag 11 augustus 2015

Vandaag ben ik into vloerkleden. Niet alleen hartstikke leuk en gezellig ín huis maar ook voor je tuin is een vloerkleed een sfeermaker. Voel je er niks voor om elke avond je vloerkleed op te rollen(hoeft niet, er zijn er speciaal voor buiten) of om elke dag je tuinkleed te moeten stofzuigen(hoeft ook niet, bezem erover en klaar ;)) dan is dit misschien wel iets leuks voor je!

Je kunt met krijt een tof vloerkleedje maken, of met verf als je zeker bent van de locatie van je zithoek (detail, schuiven met meubels behoort dan tot het verleden!). 

Anja en Marieke deden het met verf



Op Facebook kwam ik de volgende foto's tegen





Deze dames kunnen wel héél er goed uit de voeten met een krijtje! Mandalakunst met krijt. Geef toe, het zijn ook übertoffe kleedjes toch? 

Leave a Comment

Rensina Steursma zei

Superleuk dit!
Ik heb net een nieuwe hotspot Groningen gedeeld op mijn blog: Handmade Hopes.
En in deze winkel zag ik dit ook, vond het zo leuk.
Groetjes, Rensina
mydailyteacup.wordpress.com

Mirjam zei

Prachtige kleedjes, zo van krijt of verf.
Heel sfeervol.
Liefs,
Mirjam

Ilse zei

Ha! Grappig! Ik heb dit net op mijn balkon gedaan! Denk je ook eens een origineel idee te hebben XD

Die mandala's van krijt zijn wel heel mooi zeg!