De jeugd en design...

maandag 31 augustus 2015

We kunnen elkaar natuurlijk vreselijk voor de gek houden hè. We pinnen verwoed allerlei te hippe slaapkamers waarvan we zouden willen dat onze kinderen daarin zouden willen slapen. Zo natuurlijk ook hier. Wie me al langere tijd volgt heeft beslist al eens een anekdote over M1 of M2 gelezen (resp. mijn oudste en mijn jongste dochter) Beide dames zijn hele gewone puubsters....en laten zich dus niet voorschrijven door hun moeder hoe hun kamer eruit moet zien. Ze hebben hun éigen ideetjes en of ik dat nou leuk vindt of niet, die moet ik natuurlijk accepteren. Doe ik ook, ik laat harstikke los hoor....(en zij ook want de stapels kleding op de grond heb ik tóch maar even van de foto's geknipt...er zijn grenzen zeg maar ;) ) maar als ik de kans krijg probeer ik toch een beetje leuk design bij ze naar binnen te schuiven.

Zo begon een tijdje geleden de schoolbenodigdheden rush weer. Daar waar wij vroeger gewoon wat schrijfgerei en een tas nodig hadden is dat anno 2015 net even iets anders. Met al die apparatuur die de jeugd tegenwoordig nodig heeft wordt er regelmatig "gevochten" om een plekje bij het stopcontact........

Not anymore! Beide dames heb ik voorzien van een Flowerpower verlengsnoer van Puik-art! Je moet het ze toch eens bijbrengen hè, gebruiksvoorwerpen kunnen zó leuk zijn! Verlengsnoeren als deze hoef je niet op te bergen (dat was een goeie binnenkomer) die mogen gewoon rondhangen! Uit alle leuke kleuren als groen, rood, geel en donkergrijs kozen ze alletwee voor.....donkergrijs...je wilt er toch lang mee doen he? En als ze op hun moeder lijken.....affijn...
Een designverlengsnoer voor M1 en M2, zo probeer ik ze toch een beetje gevoel voor Dutch Design , functionaliteit en schoonheid bij te brengen...althans...dat dénk ik dat ik dat doe! ;)

Oké, realitycheck...zó zit een 17 jarige er hier in huis bij:

 


Leave a Comment

Inpakken en Uitdelen zei

Ja ja, maar de meiden hebben tegenwoordig ok meer keus qua inrichting.
Vroeger was dat dus niet, en wist je al helemaal niet wat er allemaal te koop was. Geen internet (dus geen Pinterest, Instagram, Facebook) en ook nog eens geen mobiele telefoon.

Maar wel een leuke kamer heeft ze, die dochter van je..

Veel liefs Pieternel