Feestje!

vrijdag 4 september 2015

Twee weken geleden heb het hier al geschreven, vandaag is mijn 200e blog geplaatst op ShowHome.nl. Elke vrijdag op m'n eigen stekkie. Tijd voor een feestje dus haak je aan???? Waar is dat feestje? HIER is dat feestje!


Zie je die muur? Lijkt net beton toch? Is het niet, het is Rustic@ van Painting the Past en ter ere van mijn feestje kun je een blik in kleur naar keuze winnen! Met bijbehorende kwast natuurlijk :).


Leave a Comment

crochetcookingandmore zei

Monumental grey vind ik prachtig!

Fuchsiaantje zei

Hallo Lynda, gefeliciteerd met dit jubileum en dat er nog veel blognieuwtjes mogen komen. Nog een fijn weekend en groetjes van mij, Riet.

Anneke zei

gefeliciteerd met het jubileum op naar de 300.
Liefs Anneke

lia zei

Wat een goede keuze is dat geweest om jou daarvoor te kiezen.
Je brengt de woon nieuwtjes altijd super leuk over.
En dit is dat spul waarover verteld werd op de blogdames of niet.
Leuk, en ziet er super mooi uit.

lia zei

Blogdag!!

A fresh start of me zei

Wow 200e blog ??
Waar heb ik al die tijd dan gezeten..??
Gefeliciteerd meis..het zijn er echt een heuleboel..
En allemaal even leuk..ga zo door..
Groetjes Chris