Hotspot Hilversum

dinsdag 8 september 2015

Ik zou het bijna vergeten te vertellen, ik deelde het al op zoveel plaatsen, ik ben bij de opening geweest van de nieuwe conceptstore van Dyanne Beekman in Hilversum! 






Wat ik er precies van vond kun je hier nalezen maar ik wil er ook hier nog even op wijzen dat het echt de moeite meer dan waard is! Een hele fijne sfeer, een winkel met kleding (dames, ook grotere maten, én heren) en woonaccessoires, een heel sfeervol "café" en op de bovenverdieping (met uitzicht over de winkel) een Spa! Je kunt er dus compleet in de metamorfose gaan, ik ga sparen!

Extra tof was het trouwens om Stella weer te spreken, lang niet gezien maar wat kan ze trots zijn op haar harde werken. Enkele van haar ontwerpen liggen namelijk in de Dyanne store! Triple Pink  leren tassen en clutches meteen in de vitrinekast als je binnenkomt en toffe handschoenen verderop in de store. *boks* Stella...trots op je!

I'll be back! :)






















Leave a Comment

Judith zei

Daar ga ik zeker nog eens een kijkje nemen... Al kom ik zelden in Hilversum haha;-)

Fijne dag X

Indruk zei

Prachtig ziet het eruit en leuk alles onder een dak! Pascale X