Shoot!

maandag 21 september 2015

Jah, alwéér over fotografie maar hierna zal ik jullie er niet meer mee lastig vallen :). Het boek is binnen en omdat ik wat reacties kreeg van mensen die er benieuwd naar waren laat ik je een paar beelden zien. Niet veel want dan is de verrassing weg als je 'm zelf gaat kopen.

Voor mij (lees: absolute beginner) is het allemaal heel duidelijk en begrijpelijk beschreven. Het leest lekker weg en spoort meteen aan om te gaan uitproberen. De mooie foto's maken er een feestje van om alleen al doorheen te bladeren.






 
Je gaat dan ook meteen de meest onnozel dingen fotograferen hè, maar laten we zeggen dat oefening kunst baart.


Ons stofnest Bruce op de voorgrond, siësta-time op de tuintafel dus ook zij waren slachtoffer van dat klikkende ding. Ze moeten nog even wennen aan het geluid van de lens :D.


Sjors ziet een vogel op het dak, dit soort akties krijg ik met mijn mobiele telefoon nauwelijks scherp geschoten.

Dus, wil je 't boek ook dan kun je het hier bestellen. Je kunt je ook opgegeven voor een soort challenge, dan krijg je voor 30 dagen leuke opdrachten zodat je lekker bezig kunt blijven met fotograferen. Ik schreef me niet in want mijn huishouden ligt na een week klikken al op z'n gat *ahum*. Instaswap organiseren én een nieuwe camera kopen in dezelfde periode was eigenlijk niet handig :D...gezien het feit dat ik alles altijd full force wil doen!



Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Het boek is besteld! Hoewel ik best aardige foto's maak, loop ik ook wel eens tegen situaties aan waar ik niet voor elkaar krijg wat ik graag zou willen. Dat ligt waarschijnlijk vooral aan mij en mijn gebrek aan voldoende kennis. Ik hoop in dit boek daar mijn antwoorden op te vinden. Ik ben héél benieuwd! Bedankt voor de tip.

Liefs, Ingrid

Anki zei

Superbedankt voor je lieve woorden! :)

Indruk zei

Geweldig die laatste foto en leuk dat je ook even een klein kijkje in het boek geeft. Ik denk dat ik hem ook ga kopen. Alleen de buitenkant van het boek is al aantrekkelijk! Wat een prachtige camera heb je nu Linda, las het in een ander blogje van je. Wij bloggers hebben toch allemaal ook wel liefde voor fotografie, leuk! Pascale X

Rensina Steursma zei

Wat is het een heerlijk en fijn boek he!
Ben er ook erg blij mee.
Veel fotografie plezier, ik moet hem eerst nog goed bekijken ;)

ByMir zei

Wat een leuk boek en wat heb je al mooie plaatjes geschoten. Ik heb de link gevolgd en ben nog even verder gaan lezen... én het boek besteld :)
Dank je wel voor de leuke tip!
Fijne dag.

Lieve groet,
Mirjam
MaDeLiefste