Fotografie deel II

vrijdag 18 september 2015

Tadaaa! Mijn nieuwe vriend! MIJN ja, want deze kocht ik afgelopen week voor mezelf. Dus ik hoef niet meer (stiekem) te lenen van M1. Mama is blij!

Vanmorgen ging ik er meteen mee aan de slag want ik had wat foto's nodig. Waarvoor? Ze zijn onderdeel van de voorbereidingen voor de VT Wonen & Design Beurs die over twee weken (ongeveer) zal plaatsvinden.




 Ik maakte er meer hoor maar ik zou zo graag willen dat je even gaat lezen wat er allemaal staat te gebeuren op de "woonbeurs" dus kom je even lezen?




Leave a Comment

Jolanda zei

Leuk huis heb je toch!

Happy Earl Grey zei

En al hele mooie foto's veel plezier van je camera en succes op de woonbeurs.

Groetjes El

Mirjam zei

Veel plezier met je nieuwe camera... Kleine waarschuwing... heel verslavend hoor...
Fijn weekend,
Liefs,
Mirjam

lia zei

Dat doe ik altijd!!
bijna altijd...

Anneke zei

Wat een prachtige camera heb je gekocht. Je foto's zijn veelbelovend.
Liefs ánneke

Rensina Steursma zei

Wauwie tof zeg!
Mooie foto's maakte je al.
Ik ga nu snel even door naar Showhome, ben benieuwd.
Fijn weekend

Unknown zei

leuk blog heb je! ik kom binnen via Gea van G-style...
prachtige reportage hé?

misschien spreekt mijn blog je ook aan?

groetjes, Debby