Ondertussen...

zaterdag 30 januari 2016

Terwijl ik al aan het multitasken was, werken en pizza's maken voor de hongerige horde, bedacht ik me dat ik wel wat foto's kon schieten van mijn vandaag vers gekochte bloemen....gewoon....omdat het kan.














Een boeket weekendbloemen, wat kun je daar toch blij van worden! Gelukkig krijgen de bloemisten weer meer mooie soorten snijbloemen en takken in hun assortiment dus we kunnen weer lekker mixen & matchen! De takken houden de teerdere bloemen zo fijn rechtop en op hun plaats waardoor je fijne combi's kunt maken van stoer, sober en lief'lijk en teer.



Leave a Comment

Haak en Pen zei

Wat een prachtige foto,s, een feestje op zo'n druil dag als vandaag
Fijne weekend
Manon

Home and Lifestyle zei

Een heel mooi boeket, Lynda!

Liefs, Ingrid

It's me zei

Mooi hoor lynnnnnda prachtig !....fijne zondag !...x

lia zei

Prachtige bloemen in je boeket.

Corine(THUIS) zei

Mooi gecombineerd idd!

Bianca zei

Prachtige foto's........Vooral de foto van de rode vind ik erg mooi.
Fijne avond.
Liefs Bianca xx

Anneke zei

Prachtig de combinatie.
Liefs Anneke