And the winner is...

dinsdag 27 november 2012

...ha.....ik kreeg een mailtje van Mirjam met de mededeling dat ik er eentje kreeg.....een AWARD! Nah...je zit toch wel even te kijken want je denk yeah right...blog bijna drie jaar, wel steeds minder (want druk :P), maar je staat er niet bij stil dat er steeds nieuwe aanwas komt en die kennen je blog dus blijkbaar nog niet. Anyway..een LIEBSTER award dus...en da's niet zomaar een lintje of sticker, neuh....van een heleboel dingen 11 stuks.
11 willekeurige weetjes over mijzelf
11 vragen van de gulle gever
11 vragen die ik dan weer aan
11 andere bloggers/blogsters door moet geven.

Dus...hak ik 'm in twee, doe ik vandaag de eerste twee x 11, dat geeft me nog even tijd om die andere twee x11 te doen, deal?(mijn blog dus DEAL!;))

1. ik hart roze en ..
2. hartje winter/sneeuw
3. ik ehm...(nog 9 he??) hou van geveltjes kijken:)
4. lust geen spruitjes
5. lust wel ijs
6. "werk"liefst achter de schermen
7. ik vind héél veel leuk...
8. kan dus moeilijk kiezen:D
9. mag niet mopperen als het kiezen van mn oudste(14) eeuwig duurt
10. ik ben kleiner dan diezelfde oudste
11. ik kan slecht NEE zeggen

doorstomen naar de vragen van Mirjam?
1.mijn favoriete moment van de dag is de ochtend, de hele dag nog voor je...o wacht...de avond, gezellig terugkijken op de dag met de kaarsjes aan, momentje voor mezelf(keuzes!!)
2. Toen ik klein was wilde ik "later" verpleegster worden en NEE dat is niet uitgekomen. En als ik eerlijk ben, misschien maar goed ook, ik zou het niet kunnen, HULDE aan de verpleging!
3. Mijn favoriete magazine???? Really?...dat is een vraag die je me niet mág stellen! Als magazineaddict KAN ik niet kiezen dus ik sla deze vraag lekker over!(HA)
4. Of ik chinees eet met stokjes? Nope, op zn Hollands, met mes en vork:D
5. Familietraditie's....nah...daar ben ik dol op en ook daar heb ik geen favoriet. Ik heb de hele dag voor de sint maartenoptocht voorpret(al lopen de meiden al een tijdje niet meer mee) en ben ik blij als er drie kids aan de deur komen zingen. Maar oud op nieuw....dan eten we om twaalf uur smiddags oliebollen met de mensen die om 24.00 uur niet in de buurt zullen zijn, want....oud op nieuw vieren wij met het gezin.
6. Bang voor spinnen? WELNEE, ik schrik ervan(als ie groot genoeg is) maar werk 'm met een flinke dot papier gerust naar buiten hoor(als het moet....en manlief er niet is :D))
7. Of ik het erg vind een bordspel te verliezen? Uhm....misschien moest deze er bovenin bij...ik hou NIET van spelletjes doen PUNT
8. Rode of witte wijn? Ik drink niet, dus niet van toepassing!
9. Mijn favoriete stad? Paris..pas twee keer geweest maar totally in love! En in NL hebben we meerdere mooie charmante steden dus ik blijf bij Parijs(hoef ik niet te kiezen)
10. Als ik kon kiezen zou ik dan een andere voornaam kiezen en zo ja welke? 
Nooit over nagedacht eigenlijk, en eerlijk gezegd...het is goed zo.
11. de eerste blog die ik smorgens lees? De eerste in mn leeslijst!:D

So far.....genoeg voor nu lijkt me? Ik zoek nog "even "naar 11 blogs die wel wat aandacht kunnen gebruiken!
 deze kaarsjes kun je overigens winnen...HIER

Mirjam, dankjewel voor je award! Ik hoop dat de mensen ook doorklikken naar je blog want die is zeker de moeite waard!

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Zonder twijfel: award verdiend!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Helemaal mee eens..

Goed gedaan.

Pieternel

Mirjam zei

wat een leuk verhaal, moest wel om je lachen! nogmaals gefeliciteerd & dank voor je lieve woorden aan het eind :))

X M

Bianca zei

Net een heel verhaal getypt, maar er ging even iets mis...

Gefeliciteerd zeg! Echt een eer, en wat een leuke award is dit, met die vragen. Zo lees je dingen die je anders nooit zo via internet te weten komt. En je kan zelf ook leuke vragen verzinnen! hihi :-) Een vraag die je altijd al hebt willen stellen...

Maar heel leuk gedaan zo, ik heb het met plezier gelezen.
Slaap lekker voor straks.

Lfs Bianca



MARTINE'S BLOG zei

Hey Lynda, Hartelijk gefeliciteerd!!
Dik verdient! Actief op allerlei blogs. Dat doet niemand je na.
Leuke antwoorden ook, hop gewoon zoals het is. :-))
Fijne week, liefs Martine.