Suf in kwadraat

vrijdag 9 november 2012

 Ik heb ook dit jaar weer lang getwijfeld, viooltjes of niet? Want éigenlijk.....vind ik ze wat suffig, maar zo in één kleur, en dan de kleinbloemige, mogen ze wel in m'n tuin....

 en als ik dan toch kies voor de suffige look, moeten die kooltjes ook mee he, zelfde kleur, zó suf maar zó leuk, en kleurig in een herfsttuin


 van dat donzige blad in zilvergrijs voor een winters tintje.....

 en "hei"met van die belletjes eraan...natuurlijk weer in matching color...té suf maar het KLEURT meteen.....snel effect!
 Sjors bekijkt het vanuit de hoogte, en doet onderwijl zijn manicure...
 Bruce blijft liever veilig op de grond, al gaat verstoppen wat moeilijk in een suffe herfsttuin
 Ook binnen snel klaar, gróte bos in een glazen vaas....ruikt zó lekker
 en dan de bollen, amaryllis los, en een hyacint in het potje, onder stolp, niks verrassends of spectaculairs, maar dat zoek ik nu ook niet...gezelligheid en rust!!!
Waar je nu naar kijkt? Naar een bloembol.....boven de grond...*zucht*...hoe SUF van mij...ik pootte bloembollen, met Bruce in mn kielzog........we now know why.....ik pootte 'm weer netjes terug.....voor zolang als het duurt!

Allemaal zó suf....en I LIKE SUF!
:D

Liefs,
Lynda 
ps: absoluut NIET suf is het betonnen werkblad dat Esther en haar man samen maakten! Hoe? Dat lees je HIER! 
Wij waren met Esther "In Gesprek"  

Leave a Comment

MARTINE'S BLOG zei

Leuke post. Heerlijk rustgevend zo'n tuin he! En dan de poezen erbij. Ik hou ook van 'suf'

Anna Marie zei

Je mag bij mij ook wel zo suf zijn in de tuin hoor. Leuk!!

Elisabeth zei

Helemaal niks suf aan en dat weet je donders goed ,gewoon leuk en gezellig en lekker genieten van de mooie kleuren!Geniet foto's weer bij je en die Katten zijn om op te vreten .Nou Suf Wijffie haha.Ik wens je een heel fijn weekend
Liefs Elisabeth

Unknown zei

heerlijk suf zo suffig...
liefs kari

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik vind het absoluut niet suf, die prachtige kleur van die viooltjes. Ze zijn heel mooi, net als je andere planten... Lekker sfeertje in je tuin. En ook in huis, heel mooi onder die stolp...
Ik wens je een fijne avond en een heel mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Huys 50 zei

Ben jij even lekker SUF bezig zeg hee !!
Nee hoor Lyn niks suf, hartstikken leuk toch al die kleurtjes zo in de Herfst, ik hou er best wel van.

Fijn weekend

Groetjes
Dicky Marie

Alie zei

Jij hebt alles weer prachtig gedecoreerd. Wilde gister ook even een amaryllisbol kopen, maar die waren bij Intratuin 5 euro. Even ergens anders kijken. Groetjes ALie

Sabine zei

SUF= Super Uber Fantastisch dus ja alles is inderdaad suf. Suffe kleuren, en een suffe poes in de boom. Geniet van je suffe tuin. Liefs Sabine

Sabine zei

SUF= Super Uber Fantastisch dus ja alles is inderdaad suf. Suffe kleuren, en een suffe poes in de boom. Geniet van je suffe tuin. Liefs Sabine

Home and Lifestyle zei

Suf of niet suf, jij komt hier de winter vast wel mee door...en dan moet kerst nog komen!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Samira zei

En ohw, wat hou ik toch van suffigheid, helemaal gezellig Lyn..

Fijn weekend Xx

It's me zei

Wat suf allemaal.....in jouw woorden te spreken.....xxx

Jolanda zei

Prachtig hoor, die suffe combi. Ik vind het er super uitzien lieve groet

Unknown zei

Ik ben een vrij kleurloos typje ;) maar de kleur van die koolplant is wel prachtig!
Fijn weekend!
Liefs,
Karin

Stephanie Koster zei

Wat #SUF zeg.... Mooie post, leuke foto's! +
Gr. Stephanie

The Pinkhouseladies zei

wat mooiig suf die paarse viooltjes met kool en hei, I like :)! Fijn weekend!

Abacaxi & Hortelã zei

Hardstikke leuk toch die combi van plantjes? Niks suf!!!
Trouwens, mijn viooltjes staan nog steeds in de tray... wachtend om in de potten geplant te worden... Erg jè!!
Wens je een heerlijk weekend!
X

Mayflower zei

Wat een mooie fleur en kleur in je tuin Lynda en alles mooi op elkaar afgestemd.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

alma zei

Nee.... Leuk juist die kleine viooltjes. Kan heel goed. Mooi je herfstuin! Moet hier ook aan de slag!

Lieve groet (niet alleen op fb ;)
Alma

flowersandhome zei

Helemaal suffig MOOI!!!!!

Poesie Oh Hi! zei

Helemaal niets sufs aan! Ziet er prachtig uit!

Bij Guusje Thuis zei

Wat een suffe bedoeling zeg, natuurlijk ook weer in het roze!

Je weet wel beter, want als je zo kan genieten van 'suffe' dingen gewoon thuis ... dan ben je goed bezig. Zie genoeg mensen om me heen die altijd 'de hort op zijn' en thuis / samen hun draai niet kunnen vinden. Doe mij daarom maar héél veel SUF + THUIS = geweldige combi!!