Really early..

maandag 5 november 2012

Yeah yeah I know....eerst de Sint, maar ik merk wel dat sinds de meiden hier niet meer in Sinterklaas geloven(snap jij 't?) moet ik écht bij de les blijven om die oude Heer eerst zn kans te geven ons landje te bezoeken en gezelligheid te verspreiden maar die Kerst he....o boy, die lonkt. Ook al néém je je voor het nog éven te laten voor wat het is....."HET"komt gewoon op je pad zeg maar...:D

 Gisteren struikelde ik over deze gáve boom!! Geen groene, althans...qua kleur, want op zich natuurlijk wél groen, je klapt hem na kerst helemaal plat in en het volgende jaar eenvoudig weer in vorm! Doe je járen mee! Meer over die mooie boom(yep, I'm in love) lees je HIER .

Vóór het weekend werd al bekend dat www.showhome.nl dit jaar een unieke lijn kerstkaarten op de markt brengt. Ze zijn bij diverse webshops te koop, welke....dat lees je HIER
Je ziet....je neemt je zóveel goeds voor, maar ik vrees dat er toch een handjevol pepernoten voor nodig is om bij de tijd te blijven!;P

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Mirjam zei

Die boom is wel helemaal geweldig, zeg.... Als de Sint die boom nou eens brengt? Past best in de zak, toch? :)

Judith zei

Ik heb meer met het Sint feest dan met kerst... vanmiddag nog een 'aftelplaat' gemaakt samen met Ninno op te tellen wanneer de Sint weer met z'n pieten in het land is en hij z'n schoen kan zetten! Zo leuk!!!

Maar goed, als er geen gelovige kindertjes meer onder je dak wonen, kan ik me voorstellen dat het kerstfeest wat meer op de voorgrond gaat treden... Dus ga ik extra genieten van de laatste Sintjaren met een goedgelovige in the house!

Fijne avond

Mirjam zei

Oh die boom is super. Ik hou het wel bij een gewone groene kerstboom, maar deze is toch wel echt heel mooi..
En die kaarten... zo leuk...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Hier ook geen 'gelovigen' meer, dus... nee ik ben niet zo van de (uitbundige) kerstdecoratie ;) Maar die boom.. die vind ik wel super!!!

Esmee Styling zei

Wat gaaf die boom!
Vieren we toch sinterklaas bij de boom ;-)
Lieve groet,
Esmeralda

It's me zei

Okee ieder zijn ding...boom ....stukjes hout kerst dingest.....okee.....ECHT iets voor jouw......proesttt...okee jammer dat ik niks weet van die kaarten terwijl ik toch ook jeweetwel een winkel hebt...nou goed ik zal wel niet onder de echte winkels vallen...proesttt...geeftniks hoor...blijf gewoon heeldichtbijmezelf ikke......doe jij maar gewoon jouw ding goed okee....hihihihihi.....Lynda ???? vertelll.......????...xxx

Home and Lifestyle zei

Deze boom is heel apart, die zou hier ook niet misstaan. Maar ik vrees dat de rest van het gezin het weer als een van de vele ontsporingen op woongebied ziet hihi!

Die kaarten zijn trouwens ook mooi!

Lieve groet, Ingrid

Carla zei

Haha ik denk dat ik één van de weinige ben die zo'n boom niks vind...sorry....ben toch meer van de traditionele bomen.
Maar ieder zijn meug zei mijn moeder altijd!!
De Kerstkaarten heb ik al klaar voor dit jaar,die maak ik al jaren zelf.....maar ik ga wel ff kijken zo.

Wens je één fijne dag meis...liefs Carla

All Seasons zei

Deze boom is wel gaaf, maar als ik heel eerlijk ben ga ik liever voor een mooie groen boom met heerlijke dennengeur.
Ben erg benieuwd wat jij voor een boom dit jaar in je huis hebt staan..

Je kaarten zijn super geworden, maarja je snapt dat ik voor mijn kaarten ga om te versturen met Kerst ;-)

Fijne dag, geniet van het zonnetje ☼
Patricia

decorayadora zei

I love the Natividad things.ilove your blog. Your a New follówer from chile

Petra zei

Wat een leuke boom! Misschien dat ik dit jaar wel zo iets wil, bomen zijn hier zo giga duur.

Liefs Petra

Alie zei

Gave boom!! Groetjes Alie

flowersandhome zei

Die boom is echt fantastisch! En die kaarten zag ik vorige week al ergens.... geen idee meer waar maar ze vielen me ook onmiddellijk op, simpel en goed.
Groetjes,
Marian