Benieuwd...

zondag 11 november 2012

hoe het met de "knuffelaars" gaat die met de Groepsknuffel 2012 meedoen!
Ik ben dit weekend ook aan de "pruts" gegaan, niet voor de Groepsknuffel(te groot, past niet, breekbaar etc) maar gewoon, in een opwelling...ken je dat? Zo doe je tijden niks, en zo rol je van het ene in het andere

 Manlief en meisje 2 hebben gisteren onze boom in de achtertuin gesnoeid, en ik ben van het zuinige soort hè(kan niks wegggooien) dus ik zocht de mooie takken uit en probeerde er wat van te maken! Tadaaa.....een hart! KINGsize....hangt nu onder ons afdak zodat ik er elke dag naar kan kijken (best trots;))
 Niks moeilijks hoor, gewoon Oud Hollands binden en knopen! Kind kan de was doen!
 De meiden maakten vorige week al van twee pakjes DAS(klei) een bak vol figuurtjes en letters, die werden vandaag van touwtje voorzien, voor dé boom...ofzo;) Belangrijkste, ze waren lekker bezig!
 Ook wat knipsels en overblijfselen van 't een en ander kon ik niet weggooien dus maakte ik er een soort "boot"van.....allemaal stukjes op een stok gebonden zeg maar...snappie?:)
 Tja die hyacintbol deed IK natuurlijk niks aan, ja ik legde er drie binnen, op een mosje, omdat ik er buiten geen weg meer mee wist en ik die vorm en de kleuren van de bol alleen al zo leuk vind! Kijk 'm groeien! Uitslover!!!

Maar de vraag was dus...hoe gaat het met de "knuffelaars"?

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Anna Marie zei

Deze knuffelaar gaat van de week weer verder met de laatste voorbereidingen. Nu even plat, door de rug gegaan zeg maar. Knuffelaar 2 in huis heeft inkopen gedaan in Zweden. Even op en neer gevlogen.

Bij Guusje Thuis zei

Checkt agenda ... heeft nog een maand toch? Staat, al blog lezende, voor een uitdaging vrees ik. Ik laat het gewoon aan Guus over, tis zijn blog tenslotte :-)

Unknown zei

Ik ben al druk bezig hoor, maar vind het wel lastig dat het door de brievenbus moet passen. Hahahhaa.
Goed begin van de week Linda. Groetjes, Nancy

Corine(THUIS) zei

Zeg wil je niet zo drammen?! We hebben nog weken tijd.. Mijn brein probeert af en toe wel wat te bedenken, maar daar is het tot nu toe bij gebleven..

Jolanda zei

Zit ergens in m'n achterhoofd maar heeft nog geen prioriteit:) Maar gaat vast helemaal goed komen. Je hart is mooi, heb ik ook eens gedaan. Misschien ga ik nog even op zoek naar een boom die gesnoeid moet worden....een kleintje kan trouwens best door een brievenbus! Lieve groet

natuurlijk groen en doen zei

Ja die brievenbusmaat dat wordt een groot probleem ,ik ben toch van de iets grotere knutsels.
Maar ga mijn best doen ,en ook het andere project voor jou moet deze week een eind klaar zijn.

groetjes Bep

Anita zei

Als je nou een kudde schapen koopt dan kun je drijven ;-)
Wie verzint nu een brievenbuspost hihi
Ik breek mijn brein maar komt vast goed.
We hebben nog even toch ?! Help ons nog maar een keer herinneren ...
Prachtig je hart !!!! Creabea :-)
Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

Carla zei

Ik moet ook nog even in brievenbusmaat gaan denken...komt goed!!
Wat een gaaf hart!!
Maar goed dat je van de zuinige bent dus!!

liefs Carla.

alma zei

Jij bent lekker bezig geweest. Daar kun je mooi van genieten!
Ben ik mooi te laat om te knuffelen!
Volgende keer beter. Had ik maar niet zo'n lange pauze moeten houden... ;)

Ik wens je een goede week toe!

Lieve groet,
Alma

It's me zei

Ik doeternikzaan...kijk gewoon een paar dagen eerder even in de winkel en kies wat....niet dan !!...enveloppieromenklaar!!...liefs van mij...xxx...

Unknown zei

Wauw gaaf Lynda!! Crea weekend hoor.
Fijne week!
X

Huize Kip Kakel zei

Heb na lang denken iets gevonden voor mijn knuffel .. en ja!!! het past door de brievenbus = getest :)
Nu nog een persoonlijk tintje eraan geven..en dan weer testen!!
komt goed!
Je hart is leuk!
Groetjes Hannie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Nou het gaat goed hoor, met denken bedoel ik dan, maar ben er nog niet uit. Zoals meerderen hierboven worstel ik ook met het feit dat het pakje door de brievenbus moet kunnen. Maar ik ga er uit komen, gaat helemaal lukken, heb gelukkig nog even de tijd...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

amy zei

leuk gemaakt je takkenhart