Valreep??

donderdag 1 november 2012

Het kan nog he! Je kunt je nog opgeven voor de "blogland geeft in het rond"a.k.a. GROEPSKNUFFEL! Om 00.01 uur sluit de inschrijftermijn(ik ga er niet op wachten als je het niet erg vindt) en kan ik aan de slag met namen en adressen uitdelen! 42 stuks in totaal!!!! Niet slecht toch? Alleen al het feit dat er zoveel enthousiaste en lieve reacties komen(DANK daarvoor) betekend dat we nu al van een nieuw succes kunnen spreken, en dan moet het leukste nog kómen!
Ik ga alvast een opzetje maken met namen en adressen, zie wel of er nog wat bij gaat komen(WEES WELKOM).

er kwamen ook veel reacties op de bekers in mn voorgaande collage, volgens mij heb ik die al eens laten zien, ze komen als ik me niet van een scandinavische webwinkel maaaaaaar......zie hierboven...deze komen van een Nederlandse shop House of C    ander printje maar minstens even leuk als je het mij vraagt, misschien net wat stoerder.....voor de liefhebber he ;)!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Thuis bij Tjits zei

Wow had ik toch bijna je superleuke inititiatief gemist!! Ik ga je nu mailen!!

Liefs, Tjits

Carla zei

Je hebt nog heel wat werk voor de boeg dus...maar leuk dat je dit weer op je neemt hoor!!

liefs Carla.

It's me zei

Als jij die twee nou gewoon naar mij opstuurd...kun je 1 adres schrappen van je lijstje.......proesttt...hihihihi....liefs van mij...xxx..

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Knap van je dat je dit weer hebt georganiseerd. Ik ben heel benieuwd voor wie ik iets moois mag regelen....
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam