Koppelen...

vrijdag 2 november 2012


44 deelnemers die aan een andere deelnemer mag koppelen :). En ik heb er weer zin in! Vóór zondagavond hebben alle deelnemers een mailtje van mij ontvangen en dan kunnen we beginnen!
Denk er nog even aan (RIA!!) het moet door de brievenbus passen(dus GEEN kekke mokken:P) en zorg dat het op tijd is....geen paniek...ik help jullie wel herinneren ;)!

Ik ga eens wat leuke setjes maken ...fijne weekend allemaal!!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Er is hier al gewerkt aan de kerstknuffel, nu maar hopen dat het bij het kerstmaatje past, waar ik iets voor mag gaan doen. We wachten geduldig af...

Fijn weekend, Lynda! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Blijft altijd weer spannend...

Unknown zei

nou dit wil ook wel in de brievenbus krijgen hoor!!!Jammie

elv's zei

jeetje... helemaal een beetje spannend dit!!!! Wat is dit leuk :-)
Succes Lynda... fijn weekend!

MARTINE'S BLOG zei

Vind het helemaal leuk, wacht het af... spannend. Fijn weekend! Martine.

Bij Guusje Thuis zei

Leuk, altijd weer een uitdaging om iets te vinden wat bij die andere brievenbus past. Succes met matchen!

Lisanne van de Klift zei

Wat een leuk intiatief!!! Succes!

Jolanda zei

Ben benieuwd naar mijn match! Succes en lieve groet

Mirjam zei

Voor deze Kekke Mok zou ik speciaal een grotere brievenbus aanschaffen hoor... Dit is wel een heel mooie...
Veel plezier met koppelen... Ben heel benieuwd...
Lieve groet,
Mirjam

Blomkje en Wenje zei

Leuk, leuk, leuk! Ik vind dit toch zoooooo gaaf (en een beetje spannend ;)

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Anna Marie zei

We zijn heel benieuwd Lynda! Ben is helemaal zenuwachtig, vliegt dus maandag speciaal naar Zweden! Om de trekkingsuitslag op zich in te laten werken denk ik.
Anna Marie.

What's in a day zei

Wie o wie??????.....maar met jouw inzicht koppel jij vast heel goed.....ik heb er zin in!


Lieve groet,
♥Eefie

Ben zei

Ik verbaas me er al enige tijd over de hoeveelheid energie die je uitstraald. Diepe bewondering voor de hoeveelheid 'werk' die je verzet!
Je maakt het ondertussen ook steeds spannender. Veel plezier toegewenst bij het koppellen.

It's me zei

Ehmmmmmm....ik bedoel lyndaaaaa ....jij kan toch die twee mokken naar mij sturen als kerstkadootje......tjonge...het is toch nieleukomtevragen ?????......het moet wel spontaan.....enne dat ben jij......je krijgheuswelwatterughoorjijheuswaar....hihihiihihhi...liefs ra...xxx

Unknown zei

Te laat...maar op een of andere manier kom je niet meer in mijn leeslijst voor. Heb me opnieuw aangemeld.
Heerlijk he die Tony chocolony?!