8 tijdschriften op een stapeltje...

zondag 23 juni 2013

ik beken.....8 tijdschriften op een stapeltje weerhouden mij er níet van er gewoon nog twee bij te kopen! 
Vanmorgen vroeg bracht ik manlief naar het vliegveld in Düsseldorf en eenmaal verzekerd van het feit dat hij écht door de douane was.....liep ik rechtstreeks de boekhandel in!(hij sleurt mij namelijk altijd aan één arm met flinke pas lángs die winkels ....hij kent mij....té goed ;)).

Deze twee schoonheden mochten in mijn tasje mee naar huis...je neemt het me niet kwalijk toch?







 De foto's komen uit het tweede tijdschrift "20 private wohnträume".....die heb ik al éven ingespiekt. De ELLE ligt nog braaf op zijn beurt te wachten.

Zeg niet dat jullie dat niet doen? Buitenlandbezoek = woontijdschriften kopen!

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Marijn zei

Ziet er leuk uit dat "20 private wohnträume"! Enjoy!
Groetjes Marijn.

Karin zei

Soms :-) Ik kom niet zoveel in het buitenland en schoenenboer brengt ze nooit mee

Mirjam zei

heeeeeeeeel erg leuk! tot op heden had ik deze 'afwijking' nog niet, maar nu.... :) bedankt voor de tip!

Marit zei

Natuurlijk! Duitsland kom ik eigenlijk nooit, maar ik heb de wohnidee ook wel eens gehad....super! Ik heb op IG al een hele brutalevraag aan je gesteld ;-)

Gwennie zei

Hahaha, jij bent als ik. Ik ben als jij.... ;-)

Anna Marie zei

Ja, ik herken het beeld! Ik stuur manlief altijd alvast naar de kassa en dan kom ik er even later bij om te helpen met de boodschappen op de band.. Vooral in Zweden kopen wij tijdschriften. Heerlijk om die verhalen te lezen.

Alie zei

Nou, ik heb er stiekem ook eentje meegenomen toen ik m'n boodschappen deed! Maakt winkelen toch wat leuker!

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ik heb hier wel even om moeten lachen hoor, want ik zag het allemaal voor me...
Ik heb mezelf een regel opgelegd; even geen nieuwe tijdschriften kopen, eerst de exemplaren die hier liggen lezen... Werkt! Nog wel...!
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

SOYZ zei

ja echt. heeeeel herkenbaar, en ook mijn man hoopt dat ik die rekken voorbij loop, bij elk tankstation, supermarkt, vliegveld, etc (ook in NL trouwens), geniet er van! :)

More Than Living zei

Heel herkenbaar haha, ik heb ook altijd stapels liggen en nooit genoeg..:)! Dat is trouwens wel een hele mooie, die tweede!! Misschien dat we in juli nog een weekendje Duitsland gaan...dus....