Wie niet rijk is...

zaterdag 22 juni 2013

Heeft als het even kan een lading rieten tassen in vele maten en een klein beetje groene vingers voor de tuin.

Helemaal hip hot en het hebben waard zijn de rieten tassen, zijn ze eigenlijk ooit een zomer echt UIT geweest? Tegenwoordig zijn ze vaak gesierd met een hart of ster. Het hart maakte ik al(hier) maar als liefhebber van sterren, moest er natuurlijk ook nog ergens een ster komen. De mand die ik maanden geleden bij X.enos kocht en waar plaids in lagen werd geleegd, een zilveren lakstift ontdopt, ster geprint, geknipt en geplakt en de rest is té simpel om uit te leggen. Ik vind 'm erg leuk, het glimmende zilver op het matte riet, past natuurlijk bij elke outfit!

Groene vingers, dat zou ik niet willen zeggen, ik denk dat alle regen meer invloed heeft gehad dan ik, maar mijn tuin doet het momenteel erg goed! Dus even geen bloemen meer van de bloemist maar verse boeketjes en boeketten uit eigen tuin. En het zal jullie (lezers van het eerste uur) verbazen....ik heb zelfs geel in de tuin! en dan nóg wat, ik zet ze nog binnen ook!!!! Dus...

 

"Rijkdom" is héél dicht bij huis!

  
fijne zaterdag!

Lynda 

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Van die rieten tassen heb ik er ook een paar, elke zomer zijn ze weer mooi, handig en in. Wat een super lief boeketje, ja...zelfs met geel er in ;-)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

Super Lynda, zo is het helemaal!

fijn weekend, liefs Tjits

Indruk zei

erg leuk is je tas geworden en wat een superzoet boeketje! Pascale X

It's me zei

Leuk Lynnn je tas...en ja bloemen.....jammer dat je zover weg woont !!!...liefs van mij...x !!

It's me zei

Mooi je blog zo !!!

Een dotje wat zei

Heel leuk je tas en inderdaad een prachtig boeketje! :-) fijn weekend nog, liefs Marieke

Room Seventeen zei

Rieten tassen altijd leuk, nu nog en zomers zonnetje erbij!

lia zei

Wat een leuk idee van die ster.
En dat vrouwenmantel is het mooiste geel in de tuin.

Fijne zondag

MARTINE'S BLOG zei

Soms zijn kleine veranderingen heel groots.. En prachtig met je bloemen uit eigen tuin!! X

More Than Living zei

Mooi, de bloemen uit je tuin! De tas had ik al gezien op Instagram, erg leuk gedaan!!