een klein boeketje van mij, voor....

zondag 30 juni 2013

ik heb werkelijk géén idee voor wie. Dit is mijn bijdrage voor The Lonely Bouquet Day, ik schreef er al eens over HIER.
Alle bloemen(en een paar kruiden) komen uit mijn eigen tuin en díe is kleurig dit jaar dus zo ook dit kleine bosje geluk.
Er hoeft alleen nog maar een kaartje aan(dat ze een foto doorsturen naar de bijbehorende facebookpagina, of naar mij) en dan een goede plek hier in het dorp zoeken. Hoop zó dat iemand ze meeneemt, ze verdienen best een plekje bij iemand op tafel toch?







Zoals je ziet een mengeling van "wilde"veldbloemen (van het zaad dat ik van de lieve Marijn  (zie het tijdschrift maar als dank ;)) en nog een enkel bolgewas(anemoontje), eenjarigen en vaste planten en kruiden (dille en tijm, dat ruikt extra lekker).

Zal ik me achter een boom verschansen zodat ik kan zíen of het meegenomen wordt? ;).

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Anna Marie zei

Geweldig!!! Ik ben het vergeten door alle stress!! Maar jouw boeket is prachtig!!! Jammer dat ik niet in de buurt woon. Ik ben heel benieuwd wie jouw boeket mee naar huis neemt.

Mark en Magriet zei

Wat een prachtig boeket!

Fines-Cottage zei

wat een heel mooi boeket...

Indruk zei

Prachtig, je ziet met liefde geplukt. Pascale x

Mirjam zei

Prachtig!! Zo mooi! En idd, gewoon achter een heggetje of zo gaan gluren, die gezichten zou ik ook willen zien. Word al helemaal blij van de foto's... Fijne zondag, M

It's me zei

Wat een leuk boeketje Lynnn...geniet van een heerlijke zondag !!...x !

It's me zei

Wat een leuk boeketje Lynnn...geniet van een heerlijke zondag !!...x !

Anoniem zei

Leuk idee is dat zeg.

Ik zou inderdaad gewoon gaan staan kijken. Nieuwsgierigheid zit in de vrouw toch.

Fijne zondag nog
Pieternel

Unknown zei

Hi!
Ik heb er natuurlijk ook aan gedacht ;) In de editie Maastricht/Heuvelland van De Limburger staat een stukje over Emily en Lonely Bouquet. Sta ik ineens in je blogbericht haha. Leuk dat het bij jou al bloeit. En super bedankt he!
Fijne dag, groetjes Marijn.

whimages zei

OH MY GOSH! Those are all gorgeous flowers!!! I love the one with the plyers hanging from it! Good to keep up with you now Ria! I had missed you!

Corine(THUIS) zei

Prachtig boeketje! Maar ik zou geloof ik heel erg twijfelen of ik het mee zou nemen als ik zoiets ergens zag liggen.. Je denkt toch al gauw dat iemenad het is vergeten en wel weer komt halen.
Of je moet zo nieuwsgierig zijn datje het kaartje gaat lezen.. ja misschien zou ik dat wel doen ;-))
En dan nam ik ze natuurlijk graag mee naar huis!!

lia zei

En!!! Was het weg?

Moet haast wel, wie laat zo'n mooi boeketje liggen.

Marit zei

wow! zo mooi! en?