Strandtip....mode op het strandstip...

dinsdag 2 juli 2013

ik heb dé oplossing gevonden, niet geheel uit vrijwillige beweging maar meer uit noodzaak. Maar "elk nadeel hep zun voordeel" dus kijk (en huiver)...
Als je net als ik niet tot de modeltypes behoort, als je een hollandse dame bent, soort van rubenstiepje zeg maar....en je moet deze zomer érgens in badtenue het water betreden....

 "investeer" in kunststof waterschoenen! Je ziet het verband niet?
Ik weet zéker dat er niemand meer op je lovehandles zal letten, dat je ietwat stevige bovenbovenbenen géén issue meer zullen zijn en dat je buik niet zo krampachtig meer in hoeft te houden......gaat NIEMAND op letten als je je vertoont met dit hippe *kuch* schoeisel aan je voeten!!! ;)

Wij wagen ons deze zomer op het Turkse strand en waterschoenen worden ten strengste aangeraden...volgzaam als wij zijn, kochten wij 4 paar...en met twee puubsters ging alleen al de aanschaf niet geheel smooth!!! Hebben we ze nog niet eens in het openbaar aan....

liefs
Lynda 
 

Leave a Comment

Katja of Mint&Mocha zei

hahaha, nou ik heb een visueel plaatje voor me, van een hele leuke familie met twee puber dichters en 4 paar plastic gympen. Fijne vakantie! Katja

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Ja, die zullen vast de aandacht trekken. Zien er heel leuk uit en ik kan me zo voorstellen dat ze aangeraden worden, omdat je maar nooit weet wat er op zo'n strandje allemaal onder je voeten ligt...
Alvast een heerlijke vakantie,
Lieve groet,
Mirjam

Marit zei

Hahaha, prachtig, ik heb een tankini gekocht dit jaar voor het verhullen van e.e.a. Maar dit is echt eec effectief plan. Ik heb trouwens net de deutsche magazines ontvangen, helemaal happy! Maak het vanavond gelijk over!
Nogmaals dank, je hebt me heel blij gemaakt.
Straks drie weken geen blogs.....maar dus wel genoeg te lezen! X

Alie zei

Nou, je kunt er om lachen, maar bij ons achter de dijk kun je echt niet zonder die schoentjes. Ligt allemaal glas van lege flesjes. Laat ze maar lachen, jullie voetjes blijven tenminste heel.

Saskia zei

oh hemel, dat gaat zeker wat geven om die pubers dat te laten dragen in het openbaar!!! Je kan ze misschien overtuigen met het bericht dat het ooit heel hip was en dat retro weer helemaal in is???
Geniet van jullie verlof in Turkije!

Unknown zei

Hahahaha Wat een tip!!!

Nou... ergens heb je nog gelijk ook! hahaha

Fijne vakantie!!

Groetjes Willeke

Carla zei

Nou ja....da's jammer dat ik dit jaar niet naar het strand ga...hihi
Maar......tip van mijn dochter die heeft altijd plan B.....je blijft gewoon de hele dag in het zwembad , en af en toe ff met je armen op de rand hangen.....dus kun je nog ff doorgeven aan je pubsters ;-))

Lieve groetjes Carla

A fresh start of me zei

Hahahaha troost je maar,je bent ongetwijfeld niet de enige met deze waterschoentjes aan want geloof me,die keitjes op het Turkse strand zijn echt bloedje heet (het zand overigs ook).
Toen wij hier ruim 2 jaar geleden waren bakte de koks,als demonstratie,zelfs een eitje op de keitjes...
Ik wens je alvast een hele fijne vakantie..
Groetjes Chris

Jolanda zei

Je meiden zullen blij zijn met de waterschoenen daar, geloof me! Geniet ervan:-)