tijd voor aktie..

zondag 21 juli 2013

Of eigenlijk meer tijd voor de A.ction. :).
Ik kreeg een tip van Margreet   , via Instagram(dus eigenlijk niet alleen voor mij maar voor "ons") die ik graag even doorgeef! Stel je gaat nog op vakantie en je hebt nog net ruimte voor een leuke hammamdoek waar je op het strand lekker op kunt liggen? Dan moet je dus naar de A.ctio.n....al vraag ik me af of de aktie niet tm gisteren liep...maar goed...dat zegt niks bij die winkel, dan zijn ze er beslist nog. Ik ga níet meer op vakantie en heb zo'n doek dus eigenlijk níet nodig, ware het niet dat hij ook decoratief erg leuk is! Voor het bedrag van 4 euro heb je een grote hammamdoek(diverse kleurstellingen) waar je 1001 dingen mee kunt doen/verzinnen.

 dit is 'm, op de foto lijkt hij grijs maar hij neigt in het echt naar het groene maar zoals je ziet is het maar net waar je hem bij gebruikt. Er zit een dun zilverdraadje door waardoor de zon er grappig op schittert.
 wij lunchen tegenwoordig uit "bakjes"...gezien bij Marieke van Gewoon Marieke, zij gebruikt deze letterbakken voor Tiny Tables...thema tafels zeg maar, met eten. De ene keer zoet en dan weer hartig....leuk om eens te gaan bekijken.


 nog vóór het ontbijt fabriekte ik met cadeaupapier van V&D een letterslinger(tje) voor onder de parasol. Mocht het je ontgaan....het is ZOMER!
  ik was vroeg....dat zie je aan het blauwe licht ;)....maar het idee komt wel over toch? ZOMER!
Zomer in Nederland, we hebben er even op gewacht maar het wachten wordt beloond! Geniet en zon met mate!

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

BinnenPret/Christy zei

Ik heb de afgelopen weken in 2 Actions gezocht, maar helaas, geen hammamdoeken. Nu heb ik er al een paar, dus "nodig" .... nee ... maar ...

Sjonke's Kronkels zei

Je brengt me op een idee.....A.ction bezoeken is ook leuk om in de vakantie te doen ;-) Buiten de vakantie ook trouwens...hihi...
Leuke tips, Lynda.
Groetjes,
Marion

Madelief zei

Dat is geen geld voor zo'n mooie doek! Ik ga ook een kijkje nemen.

Fijne week Lynda,

Madelief x

Unknown zei

In no time uitverkocht he! Leuk dat je mij nog even noemt :) Die tas is zo gaaf en handig ook!!! I like :-)