feel-good lezen op vakantie...

donderdag 11 juli 2013

Recipe for Love 
tijdens een kennismakingstoertje door het hotel waar wij verbleven afgelopen week trof ik er een hotelbibliotheek tegen. Geen luxe ingerichte zaal met comfortabele stoelen hoor, maar wel een flinke boekenkast met boeken (en tijdschriften) in alle talen.
Ik had zelf wel het nodige te lezen meegenomen maar m'n blik viel op bovenstaand boek. Chicklit.....ontzettend feel-good dus perfecte vakantielectuur. Ik vind het leuk om in het engels te lezen en dat was helaas alweer te lang geleden dus ik greep m'n kans, greep dit boek en het boek greep mij. :).
Heb de schrijfster inmiddels opgezocht en er zijn er véél meer van dit soort van haar hand. Zal de laatste "flodder" dus niet zijn van Katie Fforde die ik lees.

it's all about balance, dus na m'n eigen Carlos Ruiz Safon was dit een fikse move naar de andere kant....balans ;)

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Mirjam zei

Feel good reading for feeling good...!
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Abacaxi & Hortelã zei

Ik betselde net nog 2 boeken bij b.ol voor de vakantie... Voor het geval ons hotel geen boekenkast heeft :)

Petra zei

Ik heb bijna al haar boeken gelezen. Heerlijke hangmatlectuur :)