over huidverzorging...

woensdag 17 juli 2013

gaan de meest wilde verhalen. De meest luxe merken huren de mooiste actrices in om hun smeerseltjes maar aan de man te krijgen. Ik geef toe, de verleiding is groot totdat.......je de prijs ziet en snakkend naar adem de winkel verlaat. Ik geef toe, ik kan lekker geld uitgeven en ik ben dol op verzorgingsproducten maar zóveel geld....om op m'n gezicht te smeren? Het totaalbedrag voor een "lijntje gezicht" (dag-, nacht- en oogcreme) is ook voldoende voor een leuke dag met ons 4tjes.  En dus gebruik ik al een hele tijd de cremes van.......de A.ldi!



 En dat bevalt heel goed! Natuurlijk ben ik ook wel al eens gezwicht voor een fancy merk met bijbehorende prijs maar als ik eerlijk ben.....durf ik dit lekker dik te smeren voor die prijs en is het resultaat nagenoeg gelijk! Ik ben niet roomser dan de Paus, heb me dit keer niet helemaal verdiept in de ingredienten en bereidingswijze maar dat maak ik meer dan goed met andere producten in mijn dagelijks bestaan.;).

Niet om te pochen maar rimpels zijn mij zo goed als vreemd, als ik vergelijk met andere dames van mijn leeftijd kom ik er qua gezicht(!!) nog goed vanaf. Hooguit een lachrimpel meer omdat ik zoveel geld bespaar ;).
Ik ben geen expert, en weet dus niks van allergiehuidjes etc. maar er zijn beslist mensen die er voldoende baat bij zullen hebben. Probeer het eens! Dit keer koos ik voor de "dure"variant van de A.ldi....4,99 euro per potje(tegen normaliter 2,99). De oogcreme kost 5,99, dus telt u even mee....voor 16 euro kan ik er weer een paar maanden tegen! 

liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Home is where the heart is zei

Ikke fiets van de week ook eens naar de andere kant van C....en ga die ook eens proberen....bedankt voor de tip :))
Fijne dag
Lieve groet Brigitte

Carla zei

Gelijk heb je hoor....die dure cremes doen echt niks meer voor je gezicht hoor!!
En als je al rimpels hebt,gaan die echt niet eeg door een dure soort hoor...hydrateren...da's belangrijk!!!

Mijn oma smeerde nooit iets op haar gezicht...als het gesneeuwd had,nam ze een hand vol en wreef dat over haar gezicht....ze heeft tot bijna 90 geen rimpels gehad....daarna kwamen ze wel...ze werd 97 jaar....

Dus koop jij maar gewoon bij de A.ldi hoor!!

Lieve groetjes Carla

Corine(THUIS) zei

Ik stam uit een nogal rimpelige familie en dure crèmes veranderen daar niks aan weet ik nu. Maar natuurlijk hebben we daar generaties lang niet aan gewild, dus er zal best veel geld gespendeerd zijn aan al die veelbelovende crèmes. Jammer.. anders was onze familie nu misschien heeeeel rijk geweest :-)

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Je hebt voor mij helemaal gelijk hoor. Mijn cremetjes komen van de H.ema... ongeveer dezelfde prijzen... En ze werken zeker net zo goed als die dure spullen...
Ik wens je een heel fijne rest van de week,
Lieve groet,
Mirjam

Thuis bij Tjits zei

Je hebt helemaal gelijk, ik smeer ook niet veel geld op mijn gezicht, net als Mirjam koop ik dit soort dingetjes graag bij de Hema, maar die van de Aldi ga ik ook vast eens proberen.

Slaap lekker!
liefs, Tjits

lia zei

Helaas kan ik niet alles op mijn gezicht smeren, ivm mijn allergie.
Maar heb ook zeker niet de duurste variant hoor.
En heb Jan ook ooit aan de creme gezet, omdat die zoals Corine het zo mooi zegt "uit een rimpelige familie" maar het heeft niet geholpen. Als het in je gene zit dan is het zo, gelukkig kom ik uit een familie met andere gene.