Blik op de week..

zondag 29 september 2013

Dat Instagram kun je hartstikke leuk gebruiken als soort van dagboek! Als je meer van beelden houdt dan van woorden.....

mijn afgelopen week was wel een clash van de seizoenen :)
Genieten van de zon overdag, lekker warm onder een dekentje aan het breien 's avonds...
 
 doe mij gerust nog zo'n week! En jullie week? Met dit weer kan het eigenlijk niet slecht zijn he!

Fijne nieuwe week!

liefs
Lynda

ps: een hele leuke nieuwe binnenkijker op www.inspiratie-interieur.nl
.....just saying ;)
  

Leave a Comment

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Leuke plaatjes, lekkere sfeer...
Geef mij maar nog zo'n week hoor.
Fijne middag en avond,
Lieve groet,
Mirjam

Ingrid zei

Doe mij ook nog maar zo'n week. Net gefietst, nu in de tuin/zon met i-pad..prima zo!
Groetjes, Ingrid.

Bij Guusje Thuis zei

Heb net een appeltje gekregen dus dat insta-gedoe eens uitpuzzelen. Een woordeloze Bij-Guusje-Thuis blog ... zou wel heel bijzonder zijn :)

Corine(THUIS) zei

Ik ben erg van mooie plaatjes, maar woorden vind ik ook leuk...! Dus voor mij geen instagram, maar gewoon m'n blog ;-)