het is écht niet erg...

zondag 8 september 2013

Fall! :) 
De zomer heeft ons met een schitterend slotakkoord gedag gezegd en wát een zomer hebben we gehad! Wie had dat eind juni nou verwacht? We hadden zelfs de verwarming nog een keer aan! Zomer 2013, dankjewel, je was een van de betere!

Herfst heeft zich met een écht herfstig openingsnummer aangekondigd, regen met bakken uit de hemel en echt, de eerste mand is hier al vol met afgevallen blad. Maar het is niet erg althans....IK vind het niet erg.....onnodig te zeggen voor de volgers van het eerste uur maar ik hou van elk seizoen, probeer ze optimaal te genieten maar ook gewoon los te laten als het voorbij is! En de zomer, die is voorbij(weerkundig gezien dan he ;)). 

  Moge de herfst 2013 net zo mooi zijn als de zomer, maar dan op z'n "herfsts" ;)

liefs,
Lynda

ps: mocht je het leuk vinden, in de sidebar hiernaast zie je bovenaan een nieuwe widget...kun je zien wat ik zoal op instagram uitspook 

Leave a Comment

Indruk zei

Ik zit zelf (nog) niet op IG maar kijk wel regelmatig. Ik zie bij jou hele mooie dingen voorbij komen zoals de koperen hangers. Ik geniet ook van ieder seizoen hoor! Pascale X

It's me zei

We houden de zomer nog even vast toch ??...dan mag de herfst los barsten !!..fijne zondag Lynda !!..x !!

Een dotje wat zei

Helemaal mee eens! Alle seizoenen hebben hun eigen schoonheid. Prachtige collage maakte je... Fijne zondag! Liefs Marieke

Mirjam zei

Hoi Lynda,
'Crisp' dat is het juiste woord voor het gevoel in de lucht zodra het herfst gaat worden. En daar hou ik wel van, zeker als het allemaal zo lekker ruikt buiten en als er zo nu en dan een zonnetje door-piept...
Je hebt een paar heerlijke herfstige plaatjes gevonden. Op deze manier vind ik het ook helemaal niet erg dat de zomer is afgelopen. En laten we wel wezen, we hebben echt een prachtzomer gehad. Nu mag het van mij wel...de herfst... heb er gewoon ook zin in...
Ik wens je een heerlijke zondagavond en een prachtige nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Alie zei

Ik ben echt een zomermens, geef mij maar alle dagen zon! Maar de herfst kan gelukkig ook nog erg lekker zijn, hopen daar maar op.

Abacaxi & Hortelã zei

Ik ga voor een Indian Summer!!!
X

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

langzaam afscheid van de zomer welkom herfst ik vind het oke hoor hahahah ...fijne week lieve groet rosita